Novost pri modelu 308, sicer aktualnem evropskem avtomobilu leta, je nov trivaljni 1,2-litrski turbobencinar z ekološko oznako puretech in konkretno zalogo moči 96 kilovatov (130 KM).
Da bi svet prepričali, kako varčen izdelek imajo, so Francozi serijski avto zapeljali na dirkališče Almeria v Španiji, ga natočili z gorivom, zaplombirali, nato pa pod nadzorom Francoskega tehniškega združenja za avtomobile, motocikle in kolesa (UTAC) začeli dolgotrajno vožnjo. Avtomobil je zakašljal in se zaradi pomanjkanja goriva ustavil šele po več kot 32 urah oziroma 1.810 prevoženih kilometrih, kar pomeni, da je bila povprečna poraba na 100 kilometrov 2,85 litra. Seveda se je vmes za volanom zvrstilo več voznikov.
Francozi trdijo, da je 308-ica z dosežkom postavila nov rekord v porabi goriva in prevoženi razdalji s polnim rezervoarjem goriva.
Uradni homologacijski test je sicer peugeotu pripisal poraba goriva 4,6 litra na 100 kilometrov in izpuste ogljikovega dioksida v vrednosti 107 gramov na kilometer. V nekoliko šibkejši različici bo nov motor v prihodnje na voljo tudi pri modelih 208 in 2008.
jaz to dosezem z veliiiiiko vecjim avtom in 2,4 dizlom. tocno toliko cese vozim v koloni po navadnih cestah in …
To je samo reklamna patka, čista laž, kaj nam še ne prosipajo,samo da prodajo vozilo. Počasi ga bodo ponujali za …
Je bil alternator odklopljen tako, kot je običajno pri testih (in seveda malo manj običajno pri vsakdanji vožnji :-))