V Wolfsburgu zbrani vsi šefi, kaj se dogaja v Volkswagnu?

Foto: EPA
Foto: EPA
V Wolfsburgu, na sedežu Volkswagna, so se danes zbrali vsi šefi koncerna. Razpravljali naj bi o najbolj pomembnih temah za naslednjih pet let. Iz skupine VW je v preteklih dneh prišla kopica novic, ki so dvigovale prah. Prva, da naj bi prehod na električna vozila terjal vsaj 25 tisoč delovnih mest, VW bo prihodnje leto zapustil svetovno reli prvenstvo WRC, hkrati pa so zaradi afere Dieselgate prestavili predstavitev pomembnih Audijevih modelov.
Oglej si celoten članek

Odločevalci v skupini Volkswagen so danes po pisanju Reutersa, ki se sklicuje na dva vidna člana odbora VW, zbrani na sedežu podjetja v Wolfsburgu.

Prah okoli afere s prirejanjem izpušnih plinov poimenovan "dieselgate" se še ni polegel, saj še ni dokončno odločeno, kaj se bo zgodilo z odškodninami lastnikom vozil s spornimi dizelskimi motorji. Jasno je tudi, da so pri Volkswagnu obrnili nov list in s predstavitvijo konceptnega električnega vozila i.d. napovedali novo obdobje za podjetje iz Wolfsburga, ki bo vse bolj električno.

Varčevanje, varčevanje, varčevanje

Zaradi vsega naštetega bodo v podjetju močno varčevali, oziroma že varčujejo. Kako močno, je napovedal že avtosalon v Parizu, kjer so manjkali s svojimi ekskluzivnimi znamkami, kot sta Bentley in Lamborghini. Varčevali bodo povsod, ne samo na salonih, ampak tudi v motošportu in še kje ...

Na sestanku naj bi terminsko določili korake, ki bodo vodili do velikih sprememb v podjetju. Zaradi afere "dieselgate“ bodo morali privarčevati milijardne znesek, je za Reuters dejal neimenovani vir znotraj podjetja.

Foto: Gregor Prebil Volkswagen i. d.

Herbert Diess, šef znamke Volkswagen, želi do leta 2021 letne stroške znižati za 3,7 milijarde evrov. Tudi na račun zaposlenih, s katerim želijo skleniti dogovor. Pri nemškem časniku Handelsblatt, kjer so prvi poročali o skrivnostnem sestanku, so zapisal, da želijo znotraj celotne skupine Volkswagen privarčevati kar 8 milijard evrov. Pri Volkswagnu navedb časnika niso želeli komentirati.

Audi Q4 šele leta 2021

Je pa jasno, da pisanje ni zvito iz trte. Zadnja žrtev varčevanja je oddelek motošport. VW se po letu 2013 že prihodnje leto, kljub letom zmagoslavij in prevlade, umika iz svetovnega reli prvenstva WRC. Reli program je žrtev varčevanja in premik v tehnologije, ki bodo prinesle ničelne izpuste.

Odločitev je v javnost pricurljala teden zatem, ko so pri Audiju objavili novico, da se umikajo iz Endurance Championshipa in slavne vztrajnostne dirke 24 ur LeMansa.

Autocar je poročal, da 200 ljudi, ki je zaposlenih v Volkswagnovi Motorsport diviziji ne bo dobilo odpovedi, pač pa jih bodo razporedili po drugih sekcijah, vključno v Škodino reli ekipo.

Iz Audija pa je prišla tudi novica, da se bo proizvodnja novega modela A3 in novega športnega terenca Q4 zavlekla ...

Po pisanju nemške revije "Auto Motor und Sportu“, so Audijevi inženirji zasedeni s posodabljanjem programske opreme na vozilih, ki so opremljena s spornimi dizelskimi motorji.

Audi je letos že osvežil aktulani model A3. Kar zadeva Q4, je bil najava za model audi TT offroad koncept predstavljen leta 2014 na avtosalonu v Pekingu. Serijska različica naj ne bi bila pripravljena pred letom 2021, pišejo Nemci. Pri Audiju upajo, da bo novi model k znamki pripeljal nove kupce, opremljen pa bo tudi s hibridno tehnologijo iz večjega Q6 e-trona.

Q4 bo na trgu konkuriral novi generaciji BMW X4, ki bo nared do konca desetletja in mercedes-benzu GLC coupeju.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 10:26 4. November 2016.

    RIP VW

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.