Novi zakon o prevozih v cestnem prometu, ki je te dni prišel v javno obravnavo, je precej razburil taksiste, saj uvaja številne spremembe, od katerih pa jim nekatere niso po volji.
Med poglavitnimi predlaganimi spremembami je denimo ukinitev licenc, ki jih je doslej posredovala gospodarska zbornica, taksi službe pa bodo potrebovale dovoljenje občin v obliki podeljene koncesije ali gospodarske javne službe. Slednje pa utegne biti tudi jabolko spora, saj z vključitvijo taksi prevozov med javne službe odpira vrata denimo ljubljanskemu LPP in že pred leti oblikovanim načrtom po taksi službi "zelencev," zaradi česa po poročanju Dnevnika predvsem ljubljanski taksisti že tarnajo nad morebitno monopolizacijo trga.
Ponoči se bo plačalo več
Občine bi imele sicer pristojnosti določanja števila dovoljenj in pogojev za njihovo pridobitev ter način izvajanja taksi službe, določale pa bi tudi maksimalno ceno startnine, tarifo vožnje in čakalne ure. Novost je ločena dnevna in nočna tarifa, ki jo želi uvesti novi zakon.
Med zanimivimi predlaganimi pogoji za opravljanje taksi službe je dokazovanje dobrega ugleda, kar pomeni, da bodo prosilci za koncesijo morali imeti poravnane davčne obveznosti in prispevke za socialno varnost, predložiti pa bodo morali tudi potrdilo o nekaznovanosti.
Do koncesije ne bodo upravičeni tisti, ki so bili v zadnjih dveh letih več kot dvakrat pravnomočno kaznovani za hujši prekršek, za katerega je predvidena globa višja od 250 evrov oziroma 2.000 evrov za pravno osebo. Podjetje tudi ne bo smelo imeti zaposlenih, ki bi bili pravnomočno obsojeni ali pa je proti njim vložena pravnomočna obriožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja.
dezurni@zurnal24.si
Janšo nazaj na Dob!
Se strinjam. Ne en ne drugi ne bi smela opravljati poklica. Pa še lalšnega drugega ne
Končno. Podpiram 100%. Taxi je ogledalo države in skrajni čas je, da se uvede red. Posamezni primitivčki ki so sedaj …