V Slovenijo je pripeljal prelomni volkswagen

Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3 Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3
Volkswagen je danes v Sloveniji s slovensko predstavitvijo tudi uradno pri nas v ponudbo uvrstil svoj novi električni avtomobil ID.3, ki je sicer že nekaj časa na voljo, saj se jih na slovenskih cestah že vozi skoraj petdeset.
Oglej si celoten članek

Direktor Volkswagnovega slovenskega zastopnika Marko Škriba je na predstavitvi izpostavil napoved predsednika uprave Herberta Diessa krepitev elektrifikacije in digitalizacije, ki bosta privedla do tega, da bo avto postal popolnoma povezana naprava.

Ljubljana Ljubljana: Bili smo v avtomobilskem salonu novega časa

Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3

Volkswagen bo v razvoj električne mobilnosti sicer do leta 2024 investiral 33 milijard evrov, s čimer bi si rad priboril tudi položaj vodilne znamke na trgu električnih vozil. Kot pravi Škriba, pot do tega ne bo preprosta, kar se je pokazalo tudi ob uvedbi novega golfa osme generacije, pri katerem se je pokazalo precej napak, predvsem, ko gre za softver. Tudi pri ID.3 se pojavljajo napake, ki jih sproti odpravljajo s softverskimi nadgradnjami, a verjamejo, da bodo težave hitro odpravili.

Avto Nov korak VW v električni preobrazbi

Pomen operacijskega sistema

Razvoj učinkovitega enotnega operacijskega sistema bo zato ključnega pomena pri razvoju avtomobilov v prihodnosti. Pri Volkswagnu bi radi v prihodnjih šestih letih poenotili informacijsko platformo za vse modele, kar je precej zahteven projekt, saj je stotine delov dobaviteljev z različnimi pristopi do razvoja zelo težko poenotiti v enotni sistem. A po napovedih, naj bi jim to uspelo do leta 2024 ali 2025.

Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3

VW revolucija Volkswagen ID 3 je novi golf in hrošč obenem

Volkswagen je v začetku pri nas za letošnje leto predvideval prodajo 270 do 300 volkswagnov ID.3, vendar pa jim je trenutna situacija zaradi epidemije korona virusa močno omajala načrte. Kot pravi direktor Marko Škriba, sedanji načrti v letošnjem letu predvidevajo prodajo vsaj 200 primerkov ID.3, v naslednjem letu pa naj bi jih prodali okrog 400, h katerim se bo pridružilo še znatno število električnih križancev volkswagnov ID.4. Ta bo za naročilo na voljo z začetkom prihodnjega leta, prve pa bodo strankam predvidoma dobavili aprila. Med kupci električnih avtomobilov so sicer po eni strani podjetja, po drugi pa za električno mobilnost navdušeni zasebniki, ki jih je prav toliko. Škriba je poudaril, da so odzivi na izkušnjo z električnimi avtomobili pri ljudeh zelo pozitivni, sploh ob dejstvu, da se jih veliko še ob nakupu električnega avtomobila sooča s strahovi glede dosega in vsakdanje uporabnosti. Letos bodo leto sicer zaključili s 700 prodanimi električnimi avtomobili: 150 e-upi, 350 e-golfi in 200 ID.3.

Pomemben del teh prizadevanj je tudi volkswagen ID.3, o katerem že precej vemo, saj ga je Volkswagen uradno predstavil že lani. Še najbolje ga lahko primerjamo z golfom, saj v bistvu gre za naslednika e-golfa. ID.3 je po dolžini sicer enak golfu, a imamo zaradi daljše medosne razdalje in krajših previsov občutek, da sedimo v precej večjem avtomobilu, ki prostorsko sega celo v razred više. Na predstavitvi so izpostavili še majhen obračalni krog, ki olajša manevre v mestu, prav tako pa tudi pospeške, ki so pri močnejši 150-kilovatni različici na ravni golfa GTI. Pomemben je tudi doseg do 550 kilometrov, prav tako pa so izdatne tudi povezljivosti in nadgradljivosti. Volkswagen poleg tega ID.4 izdeluje v zeleni tovarni v saškem Zwickauu.

Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3

Napoved petih zvezdic

Za shranjevanje elektrike je poskrbljeno z litij-ionskimi baterijami, za katere so osnovne celice razvili pri podjetju LG Power, na voljo pa so v treh različicah z masami od 382 do 503 kilogramov, kapacitetami od 58 do 77 kilovatnih ur ter s sedmimi, devetimi ali dvanajstimi moduli. Baterije so termalno upravljane, kar pomeni, da je na njihovo dno pritrjeno aluminijasto hladilno/grelno telo, s čimer se lahko prilagajajo trenutnim temperaturnim pogojem, kar optimizira njihovo sposobnost in hitrost polnjenja. Ohišje baterij je izdelano iz aluminija s prečnimi notranjimi ojačitvami, ki zagotavljajo varnost v primeru trka. Pri Volkswagnu ne skrivajo, da pričakujejo 5 zvezdic na testnih trčenjih agencije Euroncap. Pri Volkswagnu na baterijo obljubljajo jamstvo do osem 8 let in 160.,000 prevoženih kilometrov, ko baterijo, ki ji kapaciteta pade pod 70 odstotkov, tudi brezplačno deloma ali v celoti zamenjajo.

Volkswagnova jesen bo precej pestra. Oktobra bodo namreč na ceste zapeljali golfi GTD, GTI, eHybirid in GTE, poleg njih pa še novi tiguan, arteon in arteon shooting brake, ki ga, kot je poudaril Škriba, še posebej težko čakajo. Novembra bo stekla predprodaja volkswagna ID.4, ki ga bomo lahko z malo sreče v ID.Hubu v ljubljanskem nakupovalnem središču Aleja videli že decembra, prav tako pa novembra pride tudi golf variant, ki bo precej večji od predhodnika. Decembra bo leto zaključil še najbolj športni golf R.

ID.3 bo sicer glede na kapaciteto baterija in moč motorja na voljo v paketih pure, pro in pro S, oprema, vključno z asistenčnimi sistemi, pa bo na ravni volkswagna golfa, seveda s posebnostmi zaradi električnega pogona. Žarometi, ki bodo svetili v tehniki led, bodo lahko tudi matrični, kar bo označevala tudi svetleča letev med žarometoma, zadnje luči s pa bodo na voljo s spremenljivo grafiko in dinamičnimi smerniki.

Avto Volkswagen razkril prvi električni SUV

Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3

Že za 160 evrov na mesec

Za ID.3 je značilno tudi, da je klasične merilnike povsem nadomestil 6,5-palčni zaslon s tremi možnostmi grafike. V vsakem primeru se prikazujejo trenutna hitrost, stanje napolnjenosti in razpoložljivost baterije, ter stopnja rekuperacije, ki omogoča tudi vožnjo zgolj s pedalom plina. Ob zaslonu je tudi regulator voznih programov, za obveščenost vznika pa bo lahko poskrbljeno tudi z projekcijskim zaslonom, ki bo omogočal tudi prikaz obogatene resničnosti.

Avto Volkswagen predstavil karavana novega časa

Vodja projekta Nova mobilnost pri Porsche Slovenija Dušan Lukič nam je predstavil ponudbo Moon charge, ki bo lastnikom močno olajšala polnjenje njihovih električnih vozil na poti. Ko bo zadeva popolnoma stekla, bo v ponudbo vključeno več kot 300 polnilnih postaj pri nas ter nekaj na Hrvaškem, sledilo pa bo povezovanje z drugimi ponudniki v Sloveniji in njeni bližnji okolici. Osnova sistema bo kreditna Porschejeva kartica, ki pa ni omejena le na njihove znamke, ampak jo bo lahko dobil kdorkoli. Prednost ponudbe bo predvsem centralizirano plačevanje brez sitnosti z različnimi karticami za dostop do polnilnic. Ponudba bo poleg kartice obsegala tudi aplikacijo, preko katere bo lahko uporabnik našel proste polnilnice, vanjo dodal plačilno kartico, pregledal zgodovino polnjenj in plačil, spremljal polnjenje avta itd. V primeru težav bo lahko poklical tudi klicni center, ki bo na voljo 24 ur vsak dan. Pri Porsche Slovenija so razširili tudi ponudbo znamke Moon, ki so jo sicer predstavili že lani. Ne ponujajo le različnih polnilnih postaj, ampak k stranki pošljejo tudi svoje izvajalce, ki preverijo hišno električno napeljavo in svetujejo, ter nazadnje tudi vgradijo in konfigurirajo polnilnico. Včasih je namesto povečanja priključne moči dovolj le modul »load gard«, ki pazi, da omrežje ni obremenjeno, komunicira s polnilnico in po potrebi zmanjša moč polnjenja. Ponujajo tudi celovito energetsko rešitev, ki združuje sončno elektrarno, statično baterijo, kontrolno enoto, polnilno postajo in odjem električne energije. Sistem regulira polnjenje in po potrebi elektriko jemlje iz omrežja ali baterije, da ne pride do povečanja priključne moči, kar ustreza predvsem podjetjem, kjer omrežnino plačujejo glede na porabljeno moč elektrike.

Pri Volkswagnu obljubljajo, da bo ID.3, ki bo sprva za najmanj 38.207 na voljo s 150-kilovatnim motorjem, kmalu pa tudi s šibkejšim 107-kilovatnim , mogoče kupiti celo za 160 evrov na mesec, za kar bodo poskrbeli s ponudbo 1st, ki vključuje finančni leasing, s katerim bo kupec postal tudi formalni lastnik avtomobila, kar pomeni, da bo lahko uveljavil tudi pravico do subvencije. V začetni ponudbi bo tudi brezplačen dostop do storitev Moon charge, in WeCharge, ki bo lastniku do 30. julija 2022 omogočil ugodno polnjenje na polnilnicah omrežja Ionity in polnjenje brez dodatnih pristojbin na polnilnicah drugih ponudnikov.

Foto: MatijaJanežič volkswagen ID.3

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.