Suzuki S-cross, med drugim je iz imena izgubil tudi kratico SX-4, se na prvi pogled morda ne zdi zelo spremenjen, a je v primerjavi s skoraj veteranskim predhodnikom dejansko pridobil toliko novega, da ga pri Suzukiju govorijo o novi generaciji.
Kot takšnega ga, če ga gledamo od zunaj, odlikujejo predvsem velika pokončna maska hladilnika, ki se nadaljuje v dvignjeni pokrov motorja, in razširi v žaromete. Ki svetijo v tehniki led. Bolj izbočeno poudarjeni so tudi sprednji in zadnji blatniki, precej drugačen pa je tudi zadek.
Oblikovnih sprememb je torej veliko in v kombinaciji s 17-palčnimi kolesi (ki so pri nas edina na voljo) poskrbijo za bolj možat nastop in k temu, da kljub podobnim zunanjim meram novi suzuki S-cross v živo deluje precej večji od predhodnika.
Bolj imenitna notranjost
Potniški prostor je bil že doslej prostoren, kar velja predvsem za zadnjo klop, in to ostaja lastnost S-crossa še naprej. Materiali so se izboljšali, prav tako pa tudi infozabavni sistem, ki je doživel precejšen napredek v primerjavi z dosedanjim in se lahko prikazuje preko 7- ali 9-palčnega zaslona.
Možna je tudi povezava z obema glavnima operacijskima sistemoma na pametnih telefonih. Pri Suzukiju so povečali tudi nabor asistenčnih sistemov, ki so večinoma na voljo že v osnovnih različicah opreme in za višje ostanejo le 360-stopinjska kamera in podobni dodatki.
Pod motornim pokrovom je malo sprememb, saj za pogon skrbi 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 95 kilovatov in navorom 235 njutonmetrov, ki sprejema električno podporo v obliki blagega 48-voltnega hibrida. Pri pogonu sodeluje s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, na voljo pa je prednji in štirikolesni pogon allgrip, ki deluje s pomočjo osrednjega regulatorja, kot ga že poznamo iz drugih štirikolesno gnanih suzukijev. Spomladi sicer pride tudi hibrid na osnovi 1,5-litrskega bencinskega motorja, o katerem pa bo znanega več več pozneje.
Dobava S-crossa bo, tako kot je to trenutno za nove avtomobile že kar splošno veljavno, odvisna od proizvodnje v tovarni in dobav določenih materialov, za osnovno že precej solidno opremljeno različico pa bo treba plačati vsaj 20.455 evrov. Najcenejši štirikolesno gnani S-cross stane vsaj 25.355 evrov, najdražji pa 28.125 evrov.
Lahko samo rečem, da so Japonci v precejsnjem zaostanku za Nemci kar se tehnoligije tiče, pri oblikovanju pa sploh. Ta …
Isto s*****, novo pakovanje.