V Sloveniji prenovljeni favorit francoske premijske znamke

Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7 Foto: MatijaJanežič DS7
V Sloveniji je uradno na voljo prenovljeni DS7 crossback, ki se imenuje le še DS7, a to ni vse, kar je na njem novega.
Oglej si celoten članek

Pri slovenskem uvozniku znamke DS Automobiles pravijo, da je bil DS7 crossback doslej njihov najbolje prodajan models. Z njim je znamka zares vstopila v novo obdobje, ko se je tudi tehnično ločila od Citroëna. Računajo, da se bo dobra prodaja nadaljevala tudi v prihodnje.

Prenova DS 7 je še bolj šik, še bolj napreden

Foto: MatijaJanežič DS7

DS7 je namreč v Sloveniji ustvaril med 55 in 60 odstotki njihove prodaje in tudi v prihodnosti računajo, da bo ostal približno pri 60 odstotkih. Med 40 in 45 odstotki prodanih DS7 crossbackov so bili avtomobili s priključno hibridnimi pogonskimi sklopi, ki pri njih zavzemajo zelo pomemben delež. Omenili so tudi, da so v lanskem letu presegli svoje načrte in računajo tudi na letošnje leto, ko bodo poleg DS7 predstavili še prenovljeni DS3, konec leta pa obljubljajo tudi objavo vizije svojega razvoja.

Avto Počutil sem se kot šofer francoskega predsednika

Za osnovni turbodizelski DS7 v kombinaciji z opremo bastille bo v Sloveniji treba odšteti najmanj 39.600 evrov. Dvokolesni priključno hibridni DS7 bo stal vsaj 54.650 evrov, za najcenejši DS7 s štirikolesnim hibridnim pogonom pa bo treba odšteti vsaj 59.400 evrov. Najdražji DS7 bo brez dodatne opreme stal 70.850 evrov.

Najbolj očitne so spremembe na zunanjosti oziroma bolj točno, na sprednjem delu DS7. Izstopajo predvsem led dnevne luči, ki so integrirane v vogale sprednjega odbijača. Pri DS Automobiles so jim nadeli ime »tančica«. Projekcijske led luči z značilnimi sukajočimi se svetlobnimi elementi so zamenjali matrični LED žarometi. DS7 je s tem izgubil nekaj vezi s svojim daljnim predhodnikom citroënom DS, je pa zato pridobil veliko bolj učinkovite žaromete, ki bodo voznikom precej olajšali nočno vožnjo. Malce drugačna je tudi maska hladilnika.

Foto: MatijaJanežič DS7

Osvežen je tudi zadnji del, kjer je napis DS7 crossback zamenjal napis DS Automobiles, nova so tudi kolesna platišča, ki lahko sežejo do velikosti 21 palcev, novi pa sta tudi dve karoserijski barvi, serijska modra saphir ter doplačilna siva lacque.

Avto Nekaj povsem novega na slovenskih cestah

V notranjosti izstopa predvsem novi bolj odziven infozabavni sistem DS iris, ki se razteza preko dveh 12-palčnih zaslonov, za komunikacijo z voznikom in potniki pa skrbi tudi govorni vmesnik. Razširjen je tudi nabor asistenčnih sistemov, ki omogočajo tudi avtonomno vožnjo druge stopnje, podvozje pa ohranja možnost prilagajanja cesti s pomočjo video kamere. Med drugim ostajajo tudi nočni vid in analogna ura znamke BRM. Poleg dosedanjih različic opreme so dodali novo z imenom opera. Gre za zelo bogato opremo z možnostjo izbire dveh njenih nians.

Foto: MatijaJanežič DS7

Pogonski sklopi večinoma ostajajo enaki, torej 130-'konjski' turbodizelski motor v kombinaciji z osemstopenjsko prestavno avtomatiko ter 225-'konjski' priključni hibrid s prednjim pogonom ter 300-'konjski' priključni hibrid s pogonom na vsa štiri kolesa. K temu pa so dodali še močnejši 360-'konjski' šrtirikolesni priključno hibridni pogon.

Nočni vid Naš preizkus: Kako vas avto vidi tudi v temi?

Foto: MatijaJanežič DS7

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.