Ruska valuta rubelj je zadnjih sedem mesecev sicer stalno padala, a zadnja dva tedna se je to spremenilo v pravcati prosti pad. Posledice hude depreciacije tepejo tudi avtomobilsko industrijo, ki jo je ruski trg zadnja leta z močno prodajo zelo razvajal.
Šef zveze Renault - Nissan Carlos Ghosn, sicer tudi predsednik skupnosti evropskih proizvajalcev ACEA, je sicer prepričan, da se bodo razmere sčasoma umirile. A trenutno so razmere katastrofalne. "Ko rubelj pada, je to prava klavnica za vse. Številke so krvavo rdeče, ljudje izgubljajo denar, vsi avtomobilski proizvajalci izgubljamo denar," je po poročanju BBC dejal vplivni Brazilec.
Njegov imperij je še posebej prizadet, saj je Renault - Nissan v največji državi sveta intenzivno prisoten, nenazadnje ima v večinski lasti družbo Auto VAZ, proizvajalca znamke Lada, desetino proizvodnje Nissanove britanske tovarne Sunderland pa je namenjenega Rusiji, denimo popularni model qashqai..
Po Ghosnovih besedah so v aliansi za nekatere modele res začasno prenehali pobirati naročila, tudi za tiste, ki jih izdelujejo v ruskih tovarnah. Že naročene avtomobile pa bodo izdelali in dostavili ruskim kupcem, obljublja Ghosn. Za druge model, ki jih še prodajajo, pa so zvišali ceno.
Podobno so se na padanje rublja odzvali tudi v nekaterih drugih znamkah. Audi, Jaguar, Land Rover in General Motors (Chevrolet) so tako začasno povsem ustavili prodajo svojih modelov.