V občini Izola so po nekaj dneh uporabe merilnika hitrosti v okolici tamkajšnje OŠ Vojke Šmuc napravili analizo upoštevanja omejitve hitrosti.
Rezultati so jih negativno presenetili, saj je merilnik zaznal kar 8.364 voznikov in voznic, ki so mimo mesta meritve in s tem mimo šole vozili s hitrostjo nad omejitvijo 40 km/h. Kar 604 voznikov in voznic je imelo takrat na merilniku prek 53 km/h, najvišje izmerjene hitrosti mimo šole pa so znašale skoraj 90 km/h.
Študije dokazujejo, da je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na težo posledic v prometnih nesrečah z udeležbo pešcev, prav hitrost vozila. Odrasel pešec bo najverjetneje utrpel le lažje poškodbe pri trku z vozilom, ki vozi s hitrostjo okrog 30 km/h. Že pri trku z vozilom, ki pelje 48 km/h, je verjetnost hujše in smrtne poškodbe 50-odstotna, pri trku s hitrostjo 64 km/h pa je verjetnost za smrtne poškodbe pešca že 90-odstotna, navajajo podatki policije.
Udeležite se Dneva za varen avto!
Sodobni avtomobili že znajo preprečevati trke s pešci tako, da jih njihovi senzorji sproti zaznavajo. V primeru nevarnosti avto z zvočnim in slikovnim opozorilom pozove voznika k ukrepanju, ali pa celo sam prične z zaviranjem, kar lahko povsem prepreči ali vsaj usodno zmanjša hitrost pred trkom.
dezurni@zurnal24.si
beda od bede mimo đol se bom vozil /h da ne bo hitrost ubijala in da bo varen terrk v …
najboljše je prepovedat avte , konje uvest brez veze ker so že nna cesti. Najboljđe da omejijo hitrosti avtomobilov na …
Se vidi, da nisi nikoli nobene knjige prebral. <br />Tudi odličnega bloga, ki si ga komentiral ne.<br />Dober nick si …