Lastništvo avtov v Sloveniji se je v zadnjih 20 letih skoraj podvojilo, kažejo podatki agencije za okolje, Slovenija pa je v vrhu v Evropi po številu avtov na tisoč prebivalcev, je izpostavil Bojan Žlender, vodja sektorja za javni potniški promet na ministrstvu za infrastrukturo in prostor. Ker ima to negativne posledice za okolje in zdravje, na ministrstvu iščejo poti, kako popularizirati javni potniški promet (JPP).
Naslednje leto bodo to poskušali storiti s pilotnim projektom uvedbe enotne vozovnice za JPP. To pa so že storili z novim sistemom subvencioniranja mesečnih vozovnic za dijake in študente, se je pohvalil Žlender: "Potem ko smo združili sredstva s štirih ministrstev za subvencije, se je število dijakov, ki uporabljajo JPP, povečalo za 36 odstotkov." Dodal je, da naj bi družine dijakov ali študentov s tem privarčevale med 1.500 in dva tisoč evri.
Dajte predlog za izboljšave
Eden od predlogov, da bi povečali uporabo JPP je tudi, da bi na primer v Ljubljani po vzoru Gradca celo mesto spremenili v cono 30 (najvišja dovoljena hitrost bi bila 30 kilometrov na uro). Na spletni strani Prednostzavse.si sicer zbirajo predloge, kako izboljšati JPP.
Raziskave so pokazale, da bo JPP za Slovence zanimiv šele, ko bo podobno hiter kot avto, ko bo bližina postajališč prilagojena našim zahtevam in ko bo ustrezna frekvenca prevoza – v mestih med pet in sedem minut, v primestju med deset in 15.
tipično žlobudranje modela , ki je celo življenje prisesan na državno korito in dela poizkuse na raji , sam se …
tudi graz, ki ga tako radi navajajo ni ves v 30 coni. pa tam je mestni promet urejen v 0.<br …
Žlender in Zajc sta v precejšnji mrei odgovorna za trenutno stanje v prometu.<br />Seveda je potrebno upoštevati tudi družbeno stanje, …