Usoden ples prikolice

Ko začne enkrat plesati, lahko prikolico umiri le še vešča voznikova roka. V tem primeru pa je voznik nizal napako za napako.
Oglej si celoten članek

Prva napaka je bila, da se je voznik passata sploh lotil vleke takšne prikolice za vleko vozil, na kateri je imel naloženega BMW-ja. Passatova masa je namreč občutno premajhna za tak tovor, hkrati je težišče prikolice previsoko za osebni avto. Več kot dovolj izpolnjenih pogojev, da si želi prikolica malce po svoje. 

Druga odločilna napaka pa je bila sama vožnja. Voznik je po avtocesti vozil s previsoko hitrostjo. Voznik bi moral ob prvih znakih prevelikega bočnega gibanja prikolice upočasniti, a nikar z ostrim zaviranjem. Ko pa je prikolica enkrat zanihala preko mere, rešitve ni bilo več. 

Če pogosto vlečete, izberite pravo vozilo

Moderni avtomobili in kombiji so posebej prilagojeni za vleko prikolice s pomočjo posebnih asistenčnih sistemov, ki zaznavajo, da želi prikolico zanesti. Takrat avtomobil avtomatično pričenja izmenoma zavirati kolesi na levi in desni strani in sicer z večjo zavorno močjo spredaj, z manjšo pa zadaj. Na ta način lahko avto brez posredovanja voznika učinkovito poravna priklopnik.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 12:41 28. Februar 2015.

    ooo kurba, kurba pizda :P

  • 10:35 28. Februar 2015.

    po slovansko...:-)

  • 10:20 28. Februar 2015.

    ta pa je zaslužil dnevnico

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.