Uradno: Volkswagen ima rešitve za Dieselgate

Foto: EPA
Foto: EPA
Tik pred prazniki je prišla dobra novica za koncern Volkswagen, ki je po več kot enem letu trdih prizadevanj končno prejel potrdilo, da so njegove tehnične rešitve za umiritev zadeve Dieselgate ustrezne. Obveščanje slovenskih lastnikov prizadetih vozil bo zaključeno predvidoma še pred koncem leta.
Oglej si celoten članek

Za vozila z dizelskim motorjem tipa EA189 so zdaj predložena vsa potrebna dovoljenja upravnih organov za izvedbo servisnega ukrepa v pristojnosti Zveznega urada za motorna vozila (KBA), so sporočili iz Volkswagna.

Koncernske znamke, ki so imele v ponudbi navedeni motor, bodo v prihodnjih tednih o tem postopno obvestile lastnike vozil v Evropi in zunaj Evrope, pri čemer so bodo natančno uskladile s pristojnimi organi. Vse stranke se bodo nato lahko v kratkem dogovorile za termin izvedbe servisnega ukrepa na poljubnem pooblaščenem servisu. 

Pri slovenskem uvozniku za vozila znamk koncerna Volkswagen so povedali, da bodo z obveščanjem poslednjih strank zaključili predvidoma še pred koncem leta, tako da naj bi bilo več desettisoč prizadetih avtomobilov, ki se oziroma so se vozili po Sloveniji, tehnično prilagojenih že v kratkem. 

Različne prakse od trga do trga

V Evropi je bilo prodanih daleč največ vozil z generacijo motorja, ki je imel vgrajeno kodo za goljufanje z izpusti škodljivih NOx emisij. Lastnikom med vpoklicem na pooblaščenih servisih na novo naložijo programsko kodo, le pri manjšem delu motorjev so potrebne še manjše fizične spremembe. 

Vpoklic v Evropi se je zavlekel daleč čez pričakovane roke, saj bi moral biti zaključen že sredi letošnjega leta. A so pri modelu amarok, ki je bil vpoklican prvi, nadzorni tehnični strokovnjaki ugotovili, da popravljena koda vpliva na povišanje porabe, zato so morali prej poiskati nove bolj ustrezne rešitve, poroča Spiegel.de.

V ZDA in Kanadi pa VW tovrstnih popravkov ne izvaja, marveč je dosegel z lokalnimi oblastmi dogovor o odkupu vseh prizadetih vozil, kar bo koncern skupaj z naloženo kaznijo stalo milijarde dolarjev. Nekateri kupci so se tam znašli po svoje.

V Južni Koreji se vpoklic ni začel, tam namreč tečejo pravni postopki proti VW. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.