Tako so se znašli lastniki, ki Volkswagnu vračajo avte

Foto: Tacoboutnachos/Reddit
Foto: Tacoboutnachos/Reddit
Lastniki ZDA, ki zavoljo dizelska afere te dni vračajo svoja vozila in v zameno od Volkswagna dobijo zajetne čeke denarja, so se domislili taktike, kako zraven še malce dodatno zaslužiti.
Oglej si celoten članek

V ZDA na podlagi dogovora med koncernom in zveznimi oblastmi te dni poteka množična akcija vračanja dizelskih volkswagnov, ki imajo vgrajene "goljufive" motorje generacije EA 189. Volkswagen je v skladu z dogovorom pripravljen izplačati lastnikom polno tržno vrednost avtomobila, ki je veljala 18. septembra 2015, torej na dan, ko so prišle na plano nečednosti v zvezi s malverzacijami izpušnih plinov. 

Čeprav bi mnoge lastnike afera putila indiferentne in bi avte uporabljali še naprej, pa jih je premamila dokaj radodarna ponudba. Nekateri pa so se še dodatno znašli. Ker pravila iz sheme kot osnovni pogoj navajajo le, da je vozilo ob vračilu "delujoče", torej da dizelski motor opravlja svoje delo, so nekateri pričeli vračati avtomobile, ki so jih prej dodobra "slekli" - odstranili so denimo žaromete, odbijače ter druge sestavne dele, ter jih namenili za poprodajo na trgu rabljenih delov. 

Lastniki, ki so to uspešno izvedli, so na socialnih omrežjih opisovali, kako so zastopniki Volkswagna brez kakšnih posebnih komentarjev sprejemali na pol razdrte avtomobile in zanje plačali ceno, vnaprej določeno s strani sodišča. Uporabnik Tacoboutnachos je tako objavil fotografije golfa TDI, ki ga je poprej dodobra obral. Pred nekaj dnevi je objavil še fotografijo čeka, ki so mu ga poslali iz VW - za razdrt avto je prejel 21.436 dolarjev oziroma več kot 20 tisoč evrov. Še kar nekaj tisočakov pa bo zaslužil z odstranjenimi deli.

Tudi številni drugi lastniki so ubrali podobno taktiko in iz avtov pred vračilom odstranili številne sestavne dele. Za par rabljenih ksenonskih luči za golfa šeste generacije je namreč potrebno na eBayu plačati 670 evrov, za avdio in navigacijo tipa RNS315 240 evrov ...

Volkswagen, čeprav mu početje nekdanjih lastnikov vsekakor ni všeč, nima prav veliko moči, da spremeni zadeve, lahko le stori vse, da bodo vračila na desettisoče vozil v ZDA čimprej zaključena. Pod črto je lahko še vedno zadovoljen, da je govora "le" o največ 600 tisoč vozilih iz ameriškega trga, medtem ko Volkswagen podobne sheme odpoklica niti v sanjah ne namerava izvesti v EU, od koder prihaja osem od 11 milijonov vseh po svetu prizadetih vozil. Takšen odpoklic bi ga bržkone spravil na kolena, kar pa bi potegnilo s seboj še ogromno dodatnih težav za Evropejce, tudi slovenske dobavitelje.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.