V skupni družbi, ki bo imela sedež na Nizozemskem, bosta imeli družbi vsaka po 50-odstotni lastniški delež, skupaj pa bosta predstavljali četrtega največjega proizvajalca avtomobilov na svetu.
Strokovnjaki ocenjujejo, da bi bilo skupno podjetje vredno 50 milijard dolarjev. Šlo bi za četrto največjo avtomobilsko skupino po Volkswagnu, zavezništvu Renault-Nissan in Toyoti.
Z združitvijo bo nastal četrti največji avtomobilski proizvajalec na svetu, pred njim bodo Volkswagen, zavezništvo Renault-Nissan in Toyota. Letno naj bi ustvaril približno 170 milijard evrov prihodkov in približno 11 milijard evrov dobička iz poslovanja, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP danes v skupni izjavi zapisali v obeh družbah. Letno naj bi proizvedli 8,7 milijona vozil.
Mešanica različnih znamk
Združitev obeh skupin bi pod eno streho pripeljala znamke Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot in Vauxhall.
Do pogovorov prihaja malo zatem, ko je propadla predlagana združitev med FCA in francoskim Renaultom. PSA ni nikoli skrival interesa po konsolidaciji v avtomobilskem sektorju, izpostavlja AFP.
Skupno družbo bosta vodila predsednik Fiata Chryslerja John Elkann, glavni izvršni direktor PSA Carlos Tavares pa bo glavni izvršni direktor in član upravnega odbora.
Družbi bosta z združitvijo znatno privarčevali, saj si bosta delili stroške razvoja električnih avtomobilov, ki bodo v prizadevanjih sveta za znižanje emisij toplogrednih plinov vse bolj prihajali v ospredje. Ocenjujejo, da bodo prihranki letno nanesli tja do 3,7 milijarde evrov, in sicer brez zapiranja tovarn.
Združitev obeh skupin bo sicer pod eno streho pripeljala znamke Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot in Vauxhall. Fiat se je sicer že spomladi želel združiti z Renaultom, a je posel, ki mu je nasprotovala tudi francoska vlada, padel v vodo.
PSA je sicer lani ustvaril rekordne prihodke v višini 74 milijard evrov, medtem ko jih je FCA vknjižil 110 milijard evrov. Francoska skupina ima 22,54 milijarde evrov tržne kapitalizacije na pariški borzi, medtem ko je bil FCA na Wall Streetu vreden nekaj čez 28 milijard dolarjev in 20,74 milijarde evrov v Milanu.
Delnice FCA v Milanu danes pridobivajo okoli 10 odstotkov, delnice PSA pa se v Parizu dražijo za štiri odstotke.
Gdo za kurca rabi američane,Evropejci itak delamo najboljše avte.