Znamka Tesla je fenomen, pa četudi jo od časa do časa obkroža oblak kontroverznosti. Američani so prvi tako odločno stopili na pot popolne elektrifikacije in povezljivosti avtomobila, čemur danes mrzlično sledijo domala vse ostale znamke. Prav te dni je vrhovni šef Volkswagna Herbert Diess priznal, da je Tesla v primerjavi z največjim svetovnim proizvajalcem v prednosti glede programske opreme.
Tesla pa si je svoj status najbolj prodajane znamke električnih avtov na svetu omogočila tudi zaradi svojega specifičnega prodajnega modela, saj praktično vse avte proda prek spleta prek hitrega izbirnika z vnaprej določenimi cenami.
Po podatkih o prodaji električnih in elektrificiranih vozil v letu 2019, ki jih je pred dnevi z javnostjo sicer delil BMW, je razvidno, da je bila Tesla s 16 odstotki novih registracij prva znamka v Evropi, pred BMW (13 odstotkov) in Renaultom (9 odstotkov). V svetovnem merilu pa je osvojila kar 20-odstotni delež med novimi električnimi ali hibridnimi vozili.
Ekskluzivno za britanski Auto Express so pri Tesli delili nekaj skrivnosti glede nakupnih navad njihovih strank.
Pri Tesli pravijo, da je glavni vrhunec dneva, ko prek svoje spletne strani virtualno prodajo največ avtov, med 15. in 18. uro. Najvišji vrh pa je ob 16. uri.
V Evropi največ strank Tesline avte naroči ob torkih, takoj za tem dnem je sreda.
Tri četrtine vseh naročil kupci opravijo s svojega doma. Ta trend bo po napovedih še zrasel zaradi novih pravil, ki bodo odsvetovala tesnejše stike. Na večjih trgih sicer obstajajo Teslini razstavni saloni, ki pa so namenjeni le testnim vožnjam, tudi morebitni nakup v takšnem salonu poteka prek spletnega orodja.
Petina jih avto naroči kar prek mobilnika ali tablice, najhitrejši si avto naročijo v manj kot 60 sekundah, kar pri proizvajalcu pripisujejo visokemu nivoju standardne opreme in omejeni izbiri dodatne opreme, prav tako je mogoče številne dodatne funkcionalnosti vklopiti s kasnejšim doplačilom in posodobitvijo programske opreme na daljavo. Znamka pri tem na daljavo izpolni celo takšne naknadne želje, kot je ogrevanje zadnjih sedežev v primeru model3.
Kar polovica vse evropskih kupcev avto kupi, ne da bi ga prej preizkusili na testni vožnji, še razkriva Tesla. Najbolj zaupljivi do izdelka, za katerega bodo plačali več deset tisoč evrov, so v Evropi Nemci in Nizozemci. Res pa je tudi, da ima znamka politiko vračila avta v prvih sedmih dneh ali pod 1.000 kilometri s polnim povračilom denarja.