Škoda je v skladu z dosedanjo navado že nekaj tednov pred uradnim razkritjem objavila veliko podrobnosti o novem škoda kodiaqu, tako da nam za zaresno razkritje bolj ali manj ostane le še pogled na avtomobil brez maskirne preobleke. Za novinca pravijo, da začenja novo obdobje češke znamke.
Kakor lahko sklepamo iz fotografij, ki so jih objavili na Škodini spletni strani, bo kodiaq ohranil osnovne oblikovne poteze predhodnika, vendar bodo te bolj sofisticirane. K temu bodo gotovo pripomogle nove matrične led luči, ki bodo še bolj od sedanjih natančne in učinkovite pri zasenčevanju določenih segmentov vidnega polja. Nova bodo tudi kolesna platišča, ki bodo lahko segala do velikosti 20 palcev, karoseriji pa so namenili tudi veliko aerodinamičnih izboljšav, ki bodo pripomogle k manjši porabi goriva.
K temu bo pripomoglo tudi dejstvo, da je kodiaq zares zrasel le v dolžino. In to celo za 61 centimetrov, kar ga je podaljšalo na 4,758 metra. Dolžinski prirastek se pozna predvsem pri prostornini prtljažnika, ki bo na petsedežni različici v osnovi meril kar 910 litrov, torej bo presegel "magično mejo" 900 litrov.
V sedemsedežni različico kodiaqa ga bo malce manj, saj bo ob uporabljenih sedmih sedežih meril 340, če pa bosta zadnja sedeža zložena pa 845 litrov, kar je deset litrov več kot v predhodniku. Oblikovalcem pa ni uspelo povečati le prtljažnika, ampak so tudi potnikom v tretji sedežni vrsti namenili 15 milimetrov več vzdolžnega prostora. Druga sedežna vrsta bo poleg tega lahko vzdolžno pomična.
Nova je tudi ureditev notranjosti. Škodini oblikovalci so namreč regulator samodejnega menjalnika z osrednje konzole preselili v okolico volanskega obroča in s tem na osrednji konzoli zagotovili več prostora za kontrolne elemente in odlagališča predmetov. Prostor bo obvladal tudi zaslon infozabavnega sistema z diagonalo 12,9 palca. Upravljanje nekaterih funkcij bo še naprej zaupano fizičnim stikalom. Kodiaq bo precej napredoval tudi na področju asistenčnih sistemov. Sistem za avtomatizirano vožnjo 2.5 bo namreč omogočal polsamodejno vožnjo v konvoju in bo do hitrosti 60 kilometrov na uro deloval tudi brez pomoči voznika. Možno bo tudi daljinsko parkiranje, izboljšani pa bodo tudi sistemi za preprečevanje trkov z ranljivimi udeleženci prometa.
Za marsikoga bo dobra novica, da bo kodiaq še naprej na voljo z dvema turbodizelskima motorjema. 110-kilovatni bo na voljo s prednjim, 142-kilovatni pa s štirikolesnim pogonom. Tudi bencinska motorja bosta dva. 1,5-litrski štirivaljnik TSI z močjo 110 kilovatov bo tudi na voljo le s prednjim, 2-litrski motor TSI z močjo 150 kilovatov pa s štirikolesnim pogonom.
Pogonskim možnostim pa se pridružuje tudi novi priključno hibridni pogonski sklop, ki je zasnovan na novem 110-kilovatnem turbobencinskem motorju 1,5 TSI evo2, ki v kombinaciji z elektromotorjem razvija sistemsko moč 150 kilovatov. Električni doseg naj bi znašal do 100 kilometrov, kar bo kodiaq do neke mere spremenilo celo v električni avtomobil. Priključni hibrid bo opremljen s šeststopenjskim menjalnikom DSG, medtem ko bodo ostali motorji na voljo le še s sedemstopenjskimi menjalniki DSG. Ročni menjalniki so se torej od kodiaqa poslovili.
no ja izpusti pa ... še mal, pa bo ga treba parkirat na coni za kamione. kdo pa rab vse …
Škoda sanjski avto???...haha, še kakšen vic napište...
Grd!!!