Kot poudarjajo pri agenciji za varnost v prometu (AVP), so nivojski prehodi ena najbolj kritičnih mest, s katerimi se srečujejo udeleženci v cestnem prometu.
Voznik, ki se približuje nivojskemu prehodu mora torej voziti s potrebno previdnostjo in takšno hitrostjo, da lahko pred prehodom varno ustavi.
Na AVP ugotavljajo alarmantno število primerov, ko so vozniki obvozili spuščene zapornice ali s premajhno pozornostjo opazovali dogajanje v preglednostnem prostoru nivojskega prehoda in postavljeno prometno signalizacijo.
Kot znova opozarjajo, je potrebno na prehodu vedno ustaviti, če se mu približuje tirno vozilo, prav tako pa morajo udeleženci vključno s pešci prehajati tire le na nivojskih prehodih.
Pred nekaj tedni je bil tudi primer v Medvodah, ko se zapornice niso spustile kljub bližajočemu se vlaku. V takšnih primerih je potrebno takoj obvestiti center za obveščanje ali policijo.
Leto 2015 je statistično gledano najuspešnejše tako z vidika izrednih dogodkov (14), kot tudi infrastrukturnega vidika urejanja nivojskih prehodov, saj so jih lani zaradi drugačnih prometnih ureditev ukinili 28. Od preostalih 759 nivojskih prehodov je z zapornicami ali polzapornicami ali svetlobnimi znaki zavarovanih le 322.
"Na nivojskih prehodih beležimo v letu 2015 eno smrtno žrtev motorista, ki je obvozil zapornice in enajst poškodovanih, v štirih primerih pa beležimo zgolj materialno škodo."
Vsak,ki poskuša,kdo je močnejši ali avto ali vlak,na koncu spozna resnico,no nekateri jo tudi ne morejo širiti naprej in takih …
Če ne bi bili vozniki tako objestni bi bili tisti dve lučki čist zadost za preprečevanje nesreč.