Poimenovali so ga kar dirkalnik za običajne ceste, z njim pa Japonci napadajo novega ford focusa RS, ki je v Ženevi razstavljen dobesedno le nekaj metrov stran, type-R pa namerava kazati čekane tudi opel astri OPC, seat leonu cupri, golfu GTI in seveda meganu RS, pa tudi mišičnjakom premium razreda.
-
Poglavitne novosti Ženeve 2015 si oglejte TUKAJ
2,0-litrski in prvič v novi generaciji s turbom podprt motor zmore objestnih 228 kW (310 KM) pri 6.500 vrtljajih in 400 Nm navora, ki je v polnosti na voljo od 2.500 vrtljajev dalje, rdeče območje motorja se prične šele pri 7.000 vrtljajih.
Takšen silak pod pokrovom požene kombilimuzino do prve stotice v 5,7 sekunde (golf GTI 6,4 sekunde, megane RS trophy 6,0 sekunde, opel astra OPC 6,0 sekunde ...), najvišja hitrost je 269 km/h. Vsa moč je speljana le na prednji par koles, a Japonci trdijo, da so uspeli dodobra ukrotiti nazaželeni volanski navor med pospeševanjem. Servo ojačevalnik je električni in ne hidravlični kot pri običajnem civicu.
Videz zunanjosti in notranjosti je sicer sila športen, kar pa so nakazovali že minuli koncepti, vključeni so poseebni aerodinamični dodatki (podvozje je povsem gladko), na zadku kraljuje velik spojler, zadaj pa štiri velike topovske cevi. Avto je nasajen na 19-palčne pnevmatike, ki jih krotijo Brembo naluknjane zavore.
Prihaja še nekaj strašnejšega?
Voznik, ki bo sedel v školjkastih in v usnje odetih sedežih, bo lahko izbiral med različnimi programi nastavitev podvozja in motorja, na voljo za doplačilo bodo tudi bolj premium dodatki notranjosti, niso pozabili na velik zaslon infotainmenta in zmogljiv audio sistem.
In še - Japonci v svoji skrivnostni maniri ne izključujejo možnosti, da bi v prihodnje izdelali še bolj ekstremno različico type-R.