Twingo po meri mestnih deklet

Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo Foto: Gregor Prebil Renault twingo
Twingo, ki bo že naslednje leto dobil naslednika, je dobil svež zunanji videz, ki bi moral biti všeč mestnim dekletom, povrhu vsega pa bi jim morala biti v primeru testnika všeč tudi roza barva, zaradi česar avtomobila kljub majhnim meram na parkirišču ne boste spregledali.
Oglej si celoten članek

Če bo vaš naslednji avtomobil prenovljeni twingo, se boste lahko pohvalili, da prvi nosil nov, večji Renaultov logotip. Verjetno se zaradi tega za nakup ne boste odločili, a je Renaultovim oblikovalcem s prenovo uspelo mestnemu malčku pričarati bistveno bolj atraktiven videz, podkrepljen z novimi mladostnimi barvami in dekorativnimi elementi, kot so dvobarvni veliki zasenčeni žarometi, velike okrogle luči za meglo, spojlerji in bleščeča ogledala v srebrni barvi. Tak paket pa osnovni model podraži za 1.200 evrov.

Med vodilnimi v prilagodljivosti

V notranjosti je prostor omejen, a twingo ponuja veliko mero prilagodljivosti in je v tem med najboljšimi. Položaj za volanom ni najboljši, na to vpliva (pre)velik volan, ki deluje zastarelo in je postavljen preveč položno (želimo si volan iz clia), zaradi katerega bodo negodovali tisti z več centimetri. Zanje bo prekratek tudi sedalni del sicer solidno profiliranih sedežev. Zadaj je na ločenih sedežnih, ki sta zložljiva in vzdolžno pomična, dovolj prostora, zato lahko v osnovi 230-litrski prtljažnik večate ali manjšate. Ta je tako dovolj velik za tedenske nakupe živil kot tudi za zapravljive gospodične.

Foto: Gregor Prebil Renault twingo Voznik ima na volanu pred seboj le merilnik vrtljajev, zato mora pogled za ostale podatke z merilnikov usmerjati na sredino. Po drugi strani lahko z avtoradiem upravljamo s pomočjo obvolanskih stikal, na dosegu roke je veliko odlagalnih površin, dobro deluje samodejna klimatska naprava, ki se zaradi zatemnjenih stekel v toplejših spomladanskih mesecih ne napreza. Uporaben je tempomat, hvalimo pa končno obdelavo, za katero je poskrbel Revoz iz Novega mesta, ki si je s strani Renaulta prislužil priznanje za najboljšo tovarno francoskega proizvajalca vozil.

ESC le za doplačilo

Testnik je s seznama dodatne opreme premogel električno pomično sončno streho, ki v paketu s samodejno klimo stane 990 evrov, a je dober modni dodatek. Kljub temu bi, če bi se že morali odločiti, denar kljub majhnim meram vozila s stališča varnosti raje porabili za parkirne senzorje zadaj, ki lahko preprečijo marsikatero buško, predvsem pa za sistem ESC, ki ga Renault ponuja za dodatnih 360 evrov.

Twingo je v popolnosti prilagojen mestnemu okolju – ne le z zunanjimi merami, pač pa tudi s podvozjem in vodljivostjo. Čeprav smo bili presenečeni nad mirnostjo na avtocesti, pa se v ovinkih nagiba preveč, zato je treba biti tudi v krožiščih in ovinkih previden, da ne udarimo ob robnik. Tudi pospeški 1,2-litrskega motorja so zaradi majhne moči omejeni in bolj primerni za pospeševanje po mestnih prometnicah kot prehitevanje na odprti cesti. Avtomobil je z 919 kilogrami dobro vodljiv, a ga je treba priganjati v višje vrtljaje, v tem pa je v pomoč natančen petstopenjski ročni menjalnik, ki dobro skrbi, da namesto v četrto ne prestavite v drugo prestavo in podobno.

Porabi malo

Če se 55-kilovatni bencinski motor pričakovano ni izkazal za najbolj zmogljivega, pa je toliko bolj ekonomičen. Na avtocesti je poraba zaradi večjega naprezanja okoli šestih litrov, bistveno višja pa ni niti v mestih. Sami smo v povprečju porabili 6,1 litra na sto prevoženih kilometrov (mesto), a smo ga pri tem več ali manj priganjali.

Foto: Gregor Prebil Renault twingo Modni twingo z opremo dynamique s popustom v višini dva tisoč evrov dobite za 9.190 evrov, dodatki s testnika pa ga podražijo na končnih 11.781 evrov, kar še vedno ni malo, po drugi strani pa boste z njim prav gotovo izstopali iz množice. Ker pa roza ni ravno moška barva, si lahko za nižji znesek 11.090 evrov omislite model twingo gordini v prepoznavni modri barvi z belima črtama in močnejšim 75-kilovatnim (100 KM) pogonskim agregatom.

Podatki o vozilu: Renault twingo 1.2 (55 kW)  dynamique
Motor: 1.149 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 55 kW (75 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 107 Nm pri 4.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,1 litra/100 km, 119 gramov CO2
Zmogljivosti: 169 km/h, 12,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.687x1.654x 1.470, medosna razdalja 2.367, prtljažnik (v litrih): 230–959
Cena: 9.190/11.781 evrov (osnovni/testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.