Tudi zaradi ukrepov vlade kupci na zavoro

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Slovenski prodajalci avtomobilov preživljajo težke čase, saj se kupci očitno tudi zaradi aktualnih političnih in družbeno-socialnih razmer v državi izogibajo salonov. Prodaja še vedno strmo pada, v primerjavi z lanskim marcem so letošnjega zabeležili dvomestni minus. Prihajajo odločilni meseci.
Oglej si celoten članek

Uradna statistika pravi, da so minuli mesec trgovci prodali le 5.186 novih osebnih vozil, kar je 12,8 odstotka manj kot istega meseca lani. Tudi prodaja lahkih gospodarskih vozil je padla, prodali so jih 593 oziroma 14,8 odstotka manj. Skupno so torej trgovci prodali 5.779 vozil. Februarska prodaja je bila še precej slabša (4.566 osebnih in lahkih gospodarskih vozil), a je bil marec v preteklosti kot prvi spomladanski mesec tradicionalno po prodaji zelo močan.

Pred nami so odločilni meseci, o razmerah na trgu pravi direktor znamke Volkswagen v Sloveniji Marko Škriba. Predvsem maj in junij bosta pokazala pravo letošnjo sliko, napoveduje. A verjetno je že vsem jasno, da bodo letošnje številke globoko v rdečem.

Predsednik Sekcije za motorna vozila pri Gospodarski zbornici Slovenije Gregor Mauko je sicer pred časom že opozoril, da na nakupovalne navade v Sloveniji zadnje čase močno vplivajo spremembe na oblasti, saj so ljudje pred odločitvijo za nakup postali zelo previdni. Nova vlada Janeza Janše namreč napoveduje ostre reze v plače javnih uslužbencev in socialne prejemke, nezaposlenost je visoka, splošna gospodarska napoved pa nič kaj rožnata. "Slovenci smo postali občutljivi, čakamo na pravo priložnost," je dejal Mauko, sicer tudi direktor družbe Toyota Slovenija.

Najbolj skočila polo in corsa

Nekaj več živahnosti pa je marec prinesel v sami statistiki po znamkah in modelih. Volkswagen se je očitno trdno ukoreninil kot najbolj prodajana znamka v Sloveniji, saj ima s 769 prodanimi avtomobili 14,83-odstotni delež. Nekoč prvi Renault sledi marca s 13,32 odstotka oziroma 691 prodanimi vozili, precej zadaj so nato Opel (496), Peugeot (407) in Škoda (313).

Renault clio ostaja najbolj priljubljen, marca so jih prodali 274. Na drugo mesto se je s tretjega povzpel VW polo z 210 prodanimi vozili, ki mu za ovratnik diha 209 renault méganov. Opel corsa je dobila kar 165 novih kupcev (mesec prej le 99), šele na petem mestu pa je VW golf s 179 kupci, potem ko je bil feburarja mesto višje.

Za prestiž še dovolj denarja

Najbolj je padla prodaja med majhnimi in srednje majhnimi vozili, na katera sicer odpade levji delež vse prodaje. Zanimivo pa so marca letos v primerjavi z lanskim prodali 10 več prestižnih SUV-vozil in 74 avtomobilov iz razreda mini, kar gre pripisati novim igralcem na trgu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.