Pravzaprav gre za spremenjeni ID.3 . Toda v skladu s pozicijo znamke Cupra kot "vsakdanjega Lamborghinija" v imperiju skupine Volskwagen, born stavi na dizajnersko agresivnost in prinaša več moči kot njegov bratranec VW, kar se kaže tudi v voznih lastnostih.
Cupra born bo na voljo z različnimi stopnjami moči in s paketom e-Boost za povečanje moči na 170 kW (231 KM). V osnovi bosta na voljo dve stopnji moči: 110 kW (150 KM) in 150 kW (204 KM). Pospešek od od do 50 km/h je po podatkih, ki jih navajajo pri Cupri 2,6 sekunde od 0 do 100 km/h pa 6,6 sekunde.
Cupra born uporablja litij-ionsko baterijsko tehnologijo, ki mu omogoča doseg okrog 540 kilometrov (z baterijo kapacitete 77 kWh). Polniti jo je mogoče na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom z močjo 125 kW (baterija kapacitete 77 kWh), kjer se za nadaljnjih 100 kilometrov vožnje lahko napolni v sedmih minutah. Vozilo je možno opremiti tudi s toplotno črpalko, ki izboljša doseg v hladnih pogojih.
Za boljše vozne lastnosti so pri Cupri poskrbeli z dinamičnim uravnavanjem podvozja DCC v kombinaciji s športnim vzmetenjem in ESC Sport, progresivnim krmiljenjem ter večjimi zavorami in širšimi pnevmatikami, nameščenimi na 20-palčnih litih platiščih.
Izstopa tudi dinamična zunanjost, kabina pa je zasnovana v duhu digitalizacije. Serijski so školjkasti sedeži, zasnovani iz trajnostnih materialov, ki so izdelani iz plastičnih odpadkov, odstranjenih iz oceanov. Omeniti velja Cuprin volan s satelitskimi gumbi in podporno sredinsko konzolo, tako kot na zunaj, je tudi v kabini veliko bakrenih dodatkov, ki so zaščitni znak znamke Cupra.
Poleg klasičnih modelov lastništva bo za model born v ponudbi tudi možnost sklenitve naročniške pogodbe, ki bo vključevala uporabo vozila in druge povezane storitve.
Odkar sem začel delati na spletu od doma, zaslužim 95 USD na uro. Neverjetno, edino kar potrebuje je enostavno tipkanje …