Ivan Dadić, predstojnik Zavoda za prometno načrtovanje Fakultete prometnih znanosti, po pisanju Auto Kluba slovi kot največji prometni strokovnjak na Hrvaškem. Oblastem, ki imajo redko posluh za njegove rešitve, je predlagal uvedbo vinjet.
"Po mojem predlogu o uvedbi vinjet se ni zgodilo nič. Še vedno trdim, da bi država z vinjetami zaslužila več kot s cestninami," je prepričan strokovnjak za promet, ki še meni, da bi s tem približali uporabo avtocest hrvaškim voznikom in voznicam. Po njegovih besedah se danes po dragih hrvaških avtocestah vozi le družbena elita, bogati posamezniki in turisti.
Dadić kot slabo ocenjuje napovedano podražitev avtocest, kot napačno pa ocenjuje tudi izjavo oblasti, da bi v primeru uvedbe vinjet delo izgubilo 900 ljudi. "Treba je gledati na splošno korist, vinjete prinašajo tudi večjo varnost na avtocestah," zaključuje Dadić.
Sodelujte v anketi zgoraj, v kateri vas sprašujemo, ali se boste v primeru povišanja cene uporabe avtocest na Hrvaškem slednjim med odhodom na dopust izognili.
Tudi Hrvati bi imeli vinjete
Napoved o dvigu cestnin na hrvaških avtocestah je veliko prahu dvignila tudi na hrvaških spletnih portalih, kjer so se bralci zavzeli, da bi tudi na Hrvaškem uvedli vinjete. Vinjete je kot najboljšo rešitev v intervjuju za specializirano avtomobilistično revijo omenil tudi predsednik zavoda za prometno načrtovanje Ivan Dadić.
Problematična je AC proti Splitu, zaradi poletne gužve , ob sobotah in nedeljah , ko so zamenjave je ta neznosna …