Pri ADAC voznike opozarjajo na posledice trkov. Tudi če škoda na prvi pogled na vozilu ni vidna, je lahko ta visoka, so pokazali testi trčenj, še posebej, ker so sodobna vozila danes opremljena s sodobnimi sistemi. Na testu so preizkusili trk toyote avensis v zadek prestižnega Audijevega SUV-a Q7 pri 10 km/h in ugotovili, da je bilo škode za pet tisoč evrov.
Ugotovitev, ki jo podajajo pri ADAC, je, da novi varnostni sistemi, kot so radarski tempomati, ki jih nekateri vgrajujejo za hladilno masko, parkirna pomagala in biksenonski žarometi, bistveno prispevajo k varnosti, a so v primeru nesreče stroški visoki. Do visokih stroškov je pri testnem trku prišlo, ker so odbijači toyote in audija različno visoki, zato se je japonska limuzina kljub nizki hitrosti zarila pod zadnji odbijač terenskega Q7. Pri tem pa so poleg samega popravila avtomobila upoštevani tudi stroški zamenjave varnostnih sistemov.
Strokovnjak za popravila pri Nissan Krulc Primož Trdin svetuje, da se v primeru trka v zadek avtomobil odpelje na pregled na servis, saj so poškodbe pogosto očem skrite: "Velikokrat se zgodi, da posledice trka vidimo šele takrat, ko vozilo razdremo. Ljudje po nesreči pogosto pogledajo, ali se odprejo vrata prtljažnika, lahko pa se zgodi, da je škoda očem povsem nevidna. Ko se avtomobil razdre, pa je lahko dela veliko, s tem pa so visoki tudi stroški."
Trk pri 10 km/h lahko povzroči za 5.000 evrov škode
Nemško avtomobilsko združenje ADAC je izvedlo test trčenj pri nizkih hitrostih. Glavna ugotovitev je, da lahko škoda pri vozilih višjega cenovnega razreda pri trku z 10 km/h znaša tudi pet tisoč evrov.