V prvi vrsti nadaljujemo izboljševanje naših bencinskih in dizelskih sistemov. Tukaj pri izdelavi kompaktnejših motorjev dobro napredujemo, navsezadnje takšno zmanjšanje zahteva vrsto tehnologij turbinskega polnilnika.
Poleg tega pričakujemo, da bomo lahko izdelali motor, ki bo 25 odstotkov učinkovitejši (od primerljivega bencinskega), ter za tretjino učinkovitejši dizelski motor. Tako bi iz vozila na dizelski pogon srednjega cenovnega razreda ustvarili avtomobil s porabo tri litre goriva na sto kilometrov in z izpusti ogljika, nižjimi od sto gramov.
Serijsko vgrajevanje akumulatorjev mešane družbe Bosh-Samsung SB LiMotive je načrtovano za leto 2011. |
|
Vsekakor ne. Tudi zaradi zgoraj opisanih dosežkov je prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem še zmeraj svetla in bo tako ostalo.
Mercedes-Benz je pred časom napovedal, da bo v svoje modele začel vgrajevati sistem splitview. Kdaj bodo prva takšna vozila na voljo kupcem?
Bosch bo prve take sisteme dobavil zgodaj poleti, in sicer bodo vgrajeni v pravkar prenovljen model serije S. Njegova prednost je projiciranje dvojne slike na zaslon, kjer se vozniku na levem delu izpisujejo podatki, pomembni za varno vožnjo, drug del pa je namenjen zabavi.
Koliko pa je Mercedes-Benz in vas ta projekt stal?
Na žalost vam stroškov projekta ali nadaljnjih razvojnih načrtov ne morem razkriti.
To za nas vsekakor pomeni veliko poslovno priložnost. Razvoj v tem trenutku že poteka; gibal se bo v dve smeri: v razvoj sistema, ki ga mi imenujemo ESP-premium, pri tem bo poudarek na udobju, in sistema ESP-base, ki bo namenjen kompaktnim vozilom.
Serijsko vgrajevanje akumulatorjev mešane družbe Bosch-Samsung SB LiMotive je načrtovano za leto 2011.