Novi mercedes-benz SLK, ki je naprodaj tudi že v Sloveniji, premore obilo nove tehnologije v obliki serijskega sistema start&stop, panoramske strehe, ki ji lahko določate stopnjo zatemnjenosti, in sistema airguide, ki narekuje piš vetra v kabini, da je ta čim manj moteč.
Agresivna podoba, sodobnejša notranjost
SLK je po merah ostal zelo soroden predhodniku, oblikovno pa je povzel poteze, ki smo jih prvič videli pri trenutno največjem rodasterju SLS AMG. S tem deluje SLK veliko agresivneje, a je še vedno tipičen mercedes. Zasnova je ostala ista, kar pomeni dolg motorni pokrov, potniška kabina z dvema sedežema pa je pomaknjena proti zadnji osi, ki je tudi pogonska. Strešni mehanizem je nov, za (odpiralni) manever pa potrebuje nekaj manj kot 20 sekund. Pomembno novost pa predstavlja sistem magic sky control, kjer lahko uporabnik s stikalom v kabini določa prepustnost osrednjega, steklenega dela pomične strehe. Novost je tudi vetrna pregrada airguide, ki uravnava piš vetra, da je ta čim manj moteč za potnika. Del serijske opreme so tudi sistemi pre-safe in sistem start&stop. Med tehnične novosti pa spadajo iz drugih hišnih modelov – znana asistenca pozornosti in sistem parktronic z vodenjem pri parkiranju.
Opreme je veliko že v osnovi, na seznamu doplačil pa najdemo tudi pakete exklusiv, designo in AMG, ki SLK naredijo še bolj posebnega. Med dodatki velja izpostaviti multimedijski sistem z velikim osrednjim TFT-zaslonom, navigacijski sistem znamke Becker, keyles go, parkirnega asistenta, ambientalno osvetlitev in daljinsko upravljanje strehe.
Trije motorji in avtomatika 7G-tronic
Motorno paleto sestavljajo trije bencinski motorji, dva štiri- in en šestvaljnik, z močjo od 135 do 225 kilovatov, menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, na željo stranke pa ga (pri 350 je serijska) zamenja prestavna avtomatika 7G-tronic. Zanimivo pri tem je, da sta oba štirivaljnika zgolj prostornine 1,8 litra, kar je dober primer trenda downsizinga motorjev, do 135 oziroma 150 kilovatov moči pa jima pomaga turbopuhalo.
Cene se začnejo pri 41.470 evrih (SLK 200) in končajo pri 55.860 evrih (SLK 350). Letos naj bi zanj našli 15 kupcev, drugo leto pa polovico manj, torej 10.
Tretja generacija začetnika CC-jev
Tretja generacija zdaj že kultnega najmanjšega roadsterja s trikrako zvezdo na nosu je ohranila bistvo, ki je pomenilo tudi začetek segmenta CC, trdno pomično streho, dodala pa obilo nove tehnologije.