Toyota bo s prihodnjim letom aktivni varnosti namenjala veliko pozornosti, do leta 2017 pa naj bi bila z naprednimi pomagali za preprečevanje trkov opremljena že večina njenih vozil. Novosti so ohlapno združili v dva paketa. Paket "C" bo namenjen kompaktnim vozilom in vsebuje marsikatere že obstoječe tehnološke rešitve za aktivno varnost, ki pa so bile doslej pri Toyoti rezervirane za dražje modele: sistem opozorila na trk, sistem za preprečevanje nenamerne menjave pasov, avtomatsko priklapljanje dolgih žarometov ... Temu sedaj dodajajo "laserski" radar, ki ob pomoči kamere zaznava vozila pred seboj in s samodejnim zaviranjem preprečuje ali vsaj omili nalete med hitrostmi 10 do 80 km/h.
V višjerangirani paket "P" pa bodo sodila najsodobnejša pomagala, med njimi bodo vozila, opremljena z njim, imela klasični mikrovalovni radar, ki bo zaznaval tudi pešce in preprečeval trke z njimi, v primerjavi z zgornjimi rešitvami pa bo lahko še učinkoviteje zmanjševal hitrost. Radar bo služil tudi za potrebe prilagodljivega tempomata. Paket P bo namenjen višjerangiranim vozilom.
Prihodnje leto bodo avti govorili med seboj in s cesto
Obenem so pri največjem globalnem proizvajalcu vozil napovedali še novo generacijo LED glavnih svetil, ki bodo lahko prilagajala snop svetlobe glede na ostali promet (to nekateri drugi proizvajalci že nekaj časa poznajo), hkrati pa velik poudarek namenjajo komunikaciji med vozili in med vozili ter cestno infrastrukturo.
Dodatni vir informacij bo pridobil tudi radarski tempomat, saj ga bo vozilo pred vami prek radijskih valov obveščalo, kdaj zavira in kdaj pospešuje, s čimer bo vožnja še bolj učinkovita in udobna.