Nekateri se še spomnimo majhnega križanca z imenom toyota urban cruiser, ki je ob tedanji toyoti yaris v prvem desetletju utiral pot avtomobilskemu segmentu B-SUV, čeprav ga še dolgo ni nihče tako imenoval. Zdaj so staro ime potegnili iz arhivov in ga uporabili za novega križanca, ki bi lahko postal Toyotina naslednja prodajna uspešnica.
Toyota je urban cruiser zasnovala na novi platformi, ki bo imela možnost treh pogonskih sklopov in dveh liti-ionskih baterij s kapaciteto 49 ali 61 kilovatnih ur. Obema bosta k optimalnemu delovanju pomagala tudi toplotna črpalka in možnost predhodne topotne priprave na polnjenje.
Šibkejša baterija bo na voljo izključno v kombinaciji s spredaj vgrajenim elektromotorjem z močjo 106 kilovatov in navorom 189 njutonmetrov. Večja baterija bo na voljo z dvema pogonskima različicama. Samo sprednji kolesi bo poganjal elektromotor z močjo 128 kilovatov in navorom 189 njutonmetrov, možna pa bo tudi dvomotorna izvedba s štirikolesnim pogonom ter močjo 135 kilovatov in navorom 300 njutonmetrov.
Toyota urban cruiser je sicer plod naveze s Suzukijem, pri katerem se bo podoben avtomobil imenoval suzuki e vitara, o katerem je znanega še malce več. Močnejša baterija naj bi v kombinaciji s sprednjim pogonom zadostovala za doseg do 400 kilometrov, na 150-kilovatni hitri polnilnici pa bo za povečanje kapacitete s 15 na 70 odstotkov potrebne dobre pol ure.
Ko gre za zunanje mere, bo urban cruiser z dolžino 4,28 metra le malce večji od yarisa crossa, medosna razdalja pa bo merila dodatnim 14 centimetrov, kar se bo poznalo tudi v kabini, ki ji bo praktičnost povečala še vzdolžno pomična zadnja klop. Oblikovno bo urban cruiser, ki izhaja iz študije toyota urban SUV, pomenil prelom z dosedanjimi linijami, ki ji je uvedla toyota bZ4X, in se bo v posodobljeni izvedbi približal ureditvi, ki smo je vajeni iz toyote yaris cross.
Dolgčas.