Hibrid v primerjavi s klasičnim priusom prinaša nekatere oblikovne spremembe prednjega in zadnjega dela vozila, a so ključne spremembe pri porabi goriva in izpustu emisij.
Baterije so litij-ionske z izboljašno kapaciteto 8,8 kWh, bencinski motor je enak, kot pri klasičnem hibridu - 1,8-litrski. Pri Toyoti navajajo, da je povprečna poraba goriva 1,4 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 32 gramov na kilometer poti, priključni hibrid pa lahko v izključno električnem načinu vožnje prevozi do 50 kilometrov poti.
Največja avtonomija je 965 kilometrov. Baterija se na hišni vtičnici napolni (230 V) napolni v 2,3 ure. V primerjavi s prehodnikom je novi prius plug-in daljši za šest centimetrov, širši za centimeter in pol ter nižji za 2,5 centimetra. Večji je prtljažnik, koeificient zračnega upora so zmanjšali (Cd je 0,24).
Potovalna kabina in tehnologije so identične hibridu. To pomeni 11,6-palčni zaslon na dotik, standardna navigacija, projekcijski zaslon, premium JBL audio sistem, Toyotin Safety Sense paket varnostnih pomagal, kot tudi sistem za samodejno parkiranje.
Še malo pa se bodo arabci lahko kopali v svoji nafti,
Mislim, da imajo Američani standardno vtičnico 110V.
Na hišni vtičnici (230V-240V) v 5,5 ure, na 240V pa v 2,75ure...a dj dj, a bomo mal obnovil znanje elektrotehnike, …