Touring z največjim nahrbtnikom za vrh razreda

Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring Foto: Andrej Leban BMW serija 3 touring
Serija 3 touring ima v Sloveniji smeli cilj poseganja v rajon, kjer trenutno vlada audi A4. Touring stavi na večji prtljažnik in tri nove motorje.
Oglej si celoten članek

Seria 3 touring se po milimetrih v ničemer ne razlikuje od limuzinem, do C stebrička sta si tudi praktično enaki. Je pa od prejšnje generacije zrasla konkretnih 10 centimetrov, daljša je tudi medosna razdalja. Sedenje na zadnji klopi je zato sedaj z nekoliko udobneje, saj je prostora za noge 11, za glavo pa devet milimetrov več.

Prtljažnik ima 495 osnovnih litrov prostornine, kar je trenutno največ med nemško karavansko trojko premium, a še vedno precej pod povprečjem “ljudskih” znamk.

Prtljažnik je uporaben, saj ima nizek nakladalni prag brez roba, je izdatno obdelan, serijski so zadrževalniki prek vodil in zaščitna mreža, zadnja klop, ki podrta tvori skorajda ravno dno, pa se deli v razmerju 40:20:40. Serijsko je tudi dvojno odpiranje prtljažnika, torej za manjše predmete kar prek dvižnega stekla. Zaščitni rolo se v bolje opremljenih različicah dvigne avtomatsko. 

Sicer večjih posebnosti v primerjavi z limuzino ni, poleg klasične opreme so na voljo že znani trije različni paketi zunanjosti in notranjosti sport, luxury in modern, tu je še paket M sport, medtem ko je seznam dodatne opreme tradicionalno dolg in napolnjen z dodatki, ki ceno avtomobila zlahka podvojijo. Med temi dodatki je gotovo eden najboljših osemstopenjska avtomatika, sicer je standardni menjalnik pri večini motornih različic šeststopenjski ročni.

Motorna ponudba ima tri znane člane, novembra pa bo dobil še tri nove, ki bodo bistveno izpopolnili želje kupcev. Štirivaljnemu dvolitrskemu bencinarju 328i (180 kW/245 KM) se bo tako pridružil vstopni 320i (135 kW/184 KM), dvolitrskemu dizlu 320d (135 kW/184 KM) pa izpeljanki 318d (105 kW/143 KM) in 316d (85 kW/116 KM). Že znan v “trojki” je šestvaljni 330d (190 kW/258 KM).

Med posebnostmi, ki jih je pridobil touring, je še možnosti naročila infotainmenta proffesional, ks 3D grafiko in mobilno pisarno, ki se upravlja z zvokom. Vstopna cena za 316d je 33.400 evrov, za 320i pa 36.100 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 06:55 24. September 2012.

    Čez ene tri leta bo moj, ko ga bom zamenjal za sedanjega E91, ki mi služi odlično.<br />Ampak pri temu …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.