Po kar nekaj pobeglih vohunskih posnetkih in uradnih napovednikih je Aston Martin končno predstavil svojega novega zastavonošo, pri katerem se je držal obljube, da bo najmočnejši športni terenec na svetu.
Poganja ga namreč 4-litrski biturbo moror V8, ki so mu Britanci močno povečali zmogljivosti in v zadnji različici razvija impresivno moč 520 kilovatov (oziroma 697 'konjev') in navor 900 njutonmetrov. To je kar 115 kilovatov in 200 njutonmetrov več kot razvija siceršnji motor V8 v astonu martinu DBX. Kot rezultat takšnega povečanja moči je aston martin DBX707 trenutno najmočnejši športni terenec na svetu in prekaša tako lambroghinija urusa kot tudi bantleya bentaygo speed.
Agilna tehnika
Da bi vso to moč uspešno prenesli na cesto, so DBX707 opremili tudi z novim devetstopenjskim menjalnikom z mokro sklopko, ki je v prid hitrejšega menjavanja prestav zamenjal siceršnji samodejni menjalnik s pretvornikom navora.
Modifikacije so namenili tudi štirikolesnemu pogonu, ki je dobil tudi nadgrajeni diferencial z omejenim zdrsom, prav tako pa tudi podvozje, kjer izstopajo nova nastavitev zračnega vzmetenja s tremi komorami z novimi ventili in rekalibriranimi vzmetmi, modificirani volan in dodatni elektronski sistemi.
Za uspešno ustavljanje poskrbijo zavore s serijskimi koluti iz karbona in keramike in čeljustmi s po šestimi bati. Koluti imajo spredaj premer 420, zadaj pa 390 milimetrov.
Vsa ta tehnika je več kot potrebna, saj aston martin DBX707 v vsega 3,2 sekunde doseže hitrost 100 kilometrov na uro in pospešuje vse do največje hitrosti 310 kilometrov na uro. S tem za dobre štiri kilometre na uro preseže največjo hitrost bentleya bentayge speed.
Agresiven videz
Povečanim zmogljivostim ustreza tudi modificirana karoserija, ki je astonu martinu DBX707 z vseh strani precej povečala agresivnost nastopa. Spredaj izstopa večja maska, ki jo obdajajo novi vstopniki za zrak in dnevne luči, dodan pa je tudi novi spliter. Spremembe niso le lepotne narave, saj pripomorejo k izboljšanju aerodinamike in učinkovitosti hlajenja motorja, menjalnika in zavor.
Na boku izstopajo 23-palčna kovana platišča, že tako impresivnemu zadku astona-martina DBX pa so dodali difuzor v slogu formule 1 na spodnjem delu odbijača. Tudi zgornjemu spojlerju so namenili bolj zaostren iztek, običajnemu črnemu »finišu« pa je mogoče dodati karbonskega.
V notranjosti izstopa predvsem spodnji del osrednje konzole, ki so ji dodali fizične gumbe, ki nadomeščajo marsikaterega virtualnega iz »navadnega« DBX in vozniku omogočajo bolj intuitivno delovanje, standardni pa so tudi športni sedeži z možnostjo kar 16 nastavitev. Serijsko so na voljo tri stopnje uskladitve avta z okusom lastnika, pri oddelku Q by Aston Martin pa jih lahko dodajo še več.