Renault 5 v retro sodobni obliki napoveduje novo električno dobo znamke, ki s trenutno veljavno subvencijo (7.200 evrov za vozila cenejša od 35.000 evrov) potone pod 20 tisočakov. Na cenik se cena za manjšo baterijo (40 kWh) in šibkejšim električnim motorjem (90 kW/120 KM) začne pri 27.190 evrih, kar je dobra dva tisočaka nad prvotnimi pričakovanji. Petica z večjo baterijo (52 kWH) in zmogljivejšim elektromotorjem (110 kW / 150 KM) na ceniku stane vsaj 32.190 evrov, oziroma 24.990 evrov s trenutno veljavno subvencijo.
Renault je novo petico predstavil na avtosalonu v Ženevi, z novim modelom pa se je vrnil k nekdanjemu številčnemu poimenovanju. Hkrati obuja duh znamenite petice iz leta 1972. Ta je bila prvi klasični avto, ki je imel porabo pod 5 litri na 100 kilometrov. Zelo tesno vez s Slovenijo je R5 stkal tudi zaradi proizvodnje v Revozu, ki se je zaključila šele leta 1996.
Tudi v notranjosti avto ponovi zunanja čustva. Sredinski zaslon meri v premer 10 palcev (25 centimetrov), pri pozdravni glasbi je sodeloval glasbenik Jean-Michel Jarre, ki je uglasbil tudi opozorilni zvok za pešce.
Nova, lahka platforma
Renault 5 E-Tech electric je prvo vozilo, ki je v celoti zasnovano na AmpR Small, novi konstrukcijski osnovi Ampere za električna vozila segmenta B. Zaradi tega ima raven pod, razmeroma velika medosna razdalja (2,54 metra), ter radodarno notranjo prostornost tako za potnike kot za prtljago. Prtljažnik meri konkretnih 326 litrov. Pomemben je tudi podatek o masi, električni avto tehta manj kot 1.500 kilogramov.
Elektromotor pod pokrovom renaulta 5 E-tech electric je bolj kompakten od elektromotorja v modelih megane E-tech electric in scenic E-tech electric, iz katerega je razvit. Ohranja zasnovo sinhronega elektromotorja z rotorjem z navitjem, ki jo uporablja Renault. Ker nima stalnih magnetov, ne rabi nobenih redkih zemelj, s tem pa omejuje svoj vpliv na okolje. Kar zadeva trajnost je deležen izkušenj z njegovima predhodnikoma. Baterija s kapaciteto 52 kWh pomeni, da lahko R5 z enim polnjenjem pelje do 400 kilometrov daleč. Polnjenje na enosmernem toku poteka z močjo do 100 kW. Avto ima vgrajeno toplotno črpalko, je tudi zvočno zelo dobro zatesnjen.