Omenimo, da sodelovanje s skupino PSA pri razvoju lahkih gospodarskih vozil ni nič novega, saj so že doslej skupaj izdelovali tako velike kombije fiat ducat, peugeot boxer in citroen jumper, kot tudi srednje kombije fiat scudo, citroen jumpy in peugeot expert.
Zgodba se torej nadaljuje tudi z novo generacijo in sicer tako, da je novi scudo zgolj drugače označena različica francoske dvojice (oziroma četverice, če upoštevamo, da imata potniški različici drugačni imeni), ki sta se jima pridružili še Oplove in Toyotine različice.
Tako kot za ostale torej velja, da je scudo zasnovan na Stellantisovi platformi za srednja lahka gospodarsko vozila, poleg običajnih turbodizelskih motorjev z močmi od 120 do 145 'konjev' pa je na voljo tudi s 100-kilovatnim električnim pogonskim sklopom. Ta je na voljo z baterijama z zmogljivostjo 50 ali 75 kilovatnih ur, omogoča pa počasno polnjenje z močjo do 11 kilovatov in polnjenje z enosmernim tokom z močjo do 100 kilovatov.
Na voljo sta dve medosni razdalji in tri dolžine4, tovorni prostor pa sega od 5,3 do 6,1 kubičnega metra z nosilnostjo do 1,4 tone. Po zaslugi modularnega sistema moduwork je v najdaljši različici možno prevažati predmete do dolžine 4 metre, možno pa je tudi povečanje tovornega prostora za pol kubičnega metra.
Google je vsak teden plačal spletno delo od doma od 6000 do 10000 evrov. Od Googla sem prejel prvi mesec …