Teslin ustanovitelj Elon Musk je prek Twitterja sporočil, da so do sobote prejeli že 276 tisoč naročil za najnovejši in najcenejši model v svoji ponudbi. Toliko naročnikov je bilo pripravljenih vplačati 1.000 dolarjev (880 evrov) depozita za rezervacijo, pa čeprav je bilo avto mogoče naročiti le v peščici držav.
Vročica okoli tesle 3 v marsičem spominja na dogajanje, ko Apple najavi novega iphona, saj so ljudje prav tako stali celo po več dni v vrsti, da bi bili med prvimi, ki bi vplačali za najnovejši model.
Lani je Tesla kupcem dobavil 50.680 avtov, večina od teh je bilo model S, s čimer je postal najbolj prodajani električni avto na svetu pred nissanom leafom. Precejšen skok v prodaji bo viden s polno proizvodnjo novega električnega suva model X, medtem ko bodo model 3 pričeli izdelovati šele prihodnje leto. Do takrat naj bi tudi bistveno povečali kapacitete tako za izdelavo avtov kot baterij zanje, poroča BBC. V ta namen v ameriški Nevadi Tesla gradi t. i. gigatovarno za baterije, saj bi brez nje zgolj Tesla pokupil veliko večino celotne proizvodnje baterij na svetu. Muskov načrt je, da bi v nekaj letih proizvajali po 500.000 tisoč avtov na leto, ko bodo tudi pričeli poslovati z dobičkom, lani so namreč zabeležili skoraj 800 milijonov evrov izgube!
Model 3 bo imel (v ZDA) začetno ceno preračunano na okoli 31 tisoč evrov, doseg z enim polnjenjem pa bo malce manj kot 350 kilometrov.
Ups, kje pa je pravi prtljažnik?
Po predstavitvi modela 3 v konceptni obliki, ki pa naj bi bila že zelo blizu serijske, so bili odzivi na novinca v glavnem pozitivni. Vmes se je izvedelo, da bo velikanski ekran v notranjosti dobavljal korejski LG, medtem ko so se mnogi spraševali o precej monotonem prednjem delu s polno masko.
A pri Jalopniku so se še bolj obregnili ob zadnji prtljažnik avta, saj so na predstavitvi v živo odkrili, da je dostopna odprtina nenavadno majhna oziroma ozka. Kot pri kakšnem fiatu 500, so zlobno pripomnili. Večji tesla model S ima kot prava kombilimuzina polna prtljažna vrata, pri modelu 3 pa je prtljažnik očitno žrtev dizajna, ker se zadnje steklo globoko zajeda v streho avta. Ima pa model 3 tako kot model S prtljažnik še spredaj.
dezurni@zurnal24.si
Mogoče bi imel s tem avtom res manjše stroške, toda nebi pa imel užitka v vožnji. Nobenega zvoka, nima menjalnika,... …
Meni je pa precej bolj mučno če v avto samo sedim. Sam delam dnevno ogromne količine kilometrov, pa mi še …
vzev zato ker če si v svojem življenju prevozil že več kot milijon kilometrov in si lastiš motor mogoče plovilo, …