Kitajski avtomobilski trg, ki velja za največjega na svetu je tudi na račun trgovinskih vojn v veliki krizi. To se pozna tudi v svetovni proizvodnji avtomobilov, slabše pa gre zaradi tega tudi poslovanje Tesle.
Podjetje Elona Muska naj bi zato ceno svojega najbolj dostopnega model3 na Kitajskem znižalo kar za petino. Na ta način želi Tesla povečati poslovanje za Kitajskem in vplivati na svoje konkurente, piše Bloomberg.
Cene naj bi za 20 odstotkov spustili prihodnje leto, piše Bloomberg, ki navaja vire znotraj podjetja, ki so seznanjeni s to tematiko. Cene naj bi znižali tudi na račun lokalne proizvodnje na Kitajskem, s čimer bodo prihranili na stroških proizvodnje. Z nižjimi cenami želijo pri Tesli pritisniti tudi na druge dobavitelje, še posebej zato, ker je Kitajska, ki je največji svetovni trg električnih avtomobilov, izgubila zagon.
Tesla je sicer na Kitajskem v Šanghaju zgradila svojo prvo gigatovarno izven ZDA in že izdelujejo teslo model3, enako veliko tovarno pa načrtujejo tudi v Brandenburgu v Nemčiji.
Tesla je model3 z vključenimi sistemi za avtonomno vožnjo na Kitajskem začela prodajati letos jeseni za ceno 45 tisoč evrov, kar je le tri odstotke manj kot je cena v ZDA.