Opel je po dobrih treh letih na trgu nekoliko pomladil drugo generacijo malega enoprostorca meriva, ki je dobila bolj zaobljene oblike žarometov, obsežna kromirana maska daje bolj premium občutek, tehnologija LED-luči je na voljo za sprednje dnevne in zadnje luči. Za doplačilo so na voljo tudi prilagodljivi (AFL) žarometi. Novi sta tudi dve barvi karoserije, prav tako oblika 17- in 18-palčnih platišč.
IntelliLink za boljšo povezljivost
Največja novost znotraj je nov informacijsko-zabavni sistem IntelliLink tretje generacije s sedempalčnim barvnim zaslonom visoke ločljivosti, ki je preprostejši za uporabo in predvsem hitrejši. Združuje tudi satelitsko navigacijo. Na zaslonu se po novem prikazuje posnetek zadnje kamere. S-sistem s pomočjo aktivacije na multifunkcijskem volanu upravljamo tudi glasovno, glasovni ukazi pa niso vezani na eno besedo, ampak lahko ukažemo več stvari hkrati. Sistem omogoča tudi branje SMS-sporočil. Telefonske pogovore je mogoče opravljati prek povezave Bluetooth, na voljo je tudi funkcija Audio Streaming. Posodobitve kartografije navigacije je mogoče prenesti prek USB-ključka.
Fleksibilnost so še izboljšali ter jo prilagodili mladim družinam in dejavnim upokojencem, ki sta dve glavni ciljni skupini merive. Za lažje vstopanje in izstopanje iz vozila je na voljo priročna ročica, ohranili so 32 odlagalnih površin, sistem zadaj vpetih zadnjih vrat FlexDoor omogoča odpiranje vseh štirih vrat pod kotom 84 stopinj. Še naprej je za doplačilo v odbijač integriran nosilec za kolesa. Na željo uporabnikov je bila spremenjena sredinska konzola FlexRail.
Učinkovitejši dizel in nov samodejni menjalnik
Kupci lahko izbirajo med tremi bencinskimi in dizelskimi agregati ter različico na avtoplin (LPG). Največja novost je motor 1,6 CDTI, ki je bil prvič vgrajen v zafiro tourer, kasneje pa še v astro. V motorni paleti zamenjuje 1,3 litrski in 1,7-litrski dizelski agregat. Kljub večji moči in navoru je bolj ekološki in zmogljivejši, hkrati pa cenovno ne odstopa. Izboljšave so ga naredile bolj tihega.
Zdaj je voljo z največjo močjo 100 kW/136 KM, največjim navorom 320 Nm, porabo goriva 4,4 l/100 km in izpustom 116 g CO2/km, kasneje bo na voljo tudi v 81-kilovatni različici (110 KM) in izpustom 99 g CO2/km. Vsi bencinski agregati, dizelski motor 1.6 CDTI in LPG-motor so skladni z merili za sestavo izpušnih plinov Evro 6.
1,4-litrski bencinski agregat (88 kW/120 KM in 103 kW/140 KM) je zdaj na voljo s posodobljenim šeststopenjskim ročnim menjalnikom z majhnim trenjem in bolj uglajenim delovanjem. V kombinaciji z bencinskimi agregati bo prvič na voljo novi šeststopenjski samodejni menjalnik. Avtomatika je bila prej na voljo le v kombinaciji z dizlom, ki so predstavljali le štiriodstotni delež v prodaji merive. V kombinaciji z bencinskimi motorji naj bi se delež samodejnih menjalnikov pri merivi povišal na 15 odstotkov.
Vstopna cena za motor 1.4 Ecotec s 74 kilovati moči (100 KM), petstopenjskim ročnim menjalnikom in opremo Selection brez vključenega popusta v višini 2.500 evrov za paket cool (klima, potovalni računalnik) je 14.520 evrov. 88-kilovatni 1,4-litrski motor nakup podraži za 800 evrov. Omenjeni motor je na voljo tudi v kombinaciji s plinom (LPG), ki stane še dodatnega tisočaka. Vstopni 1,6-litrski dizelski agregat je ob osnovnega bencinskega dražji za 2.390 evrov, šeststopenjski samodejni menjalnik je na voljo za doplačilo v višini 1.600 evrov.