Tehnologija z napako

Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid
BMW hibridna serija 7 služi bolj kot demonstrator tehnologije kot pa da bi bila resnična alternativa odličnim znamkinim dizlom.
Oglej si celoten članek

Čeprav sodelovanje bencinarja z elektriko deluje brezhibno, ostaja preveč kompromisov, znanih iz začetnih dni hibridov.

Drugače kot pri Lexusu, kjer so tako zaverovani v hibridni pogon, da dizla sploh ne ponujajo, pri BMW hibrida očitno ponujajo predvsem zato, da ... ga pač ponujajo. Vsaj v Evropi in še manj v Sloveniji na kakšno množično prehajanje kupcev ne gre računati. Zakaj? Poraba 3,0-litrskega šestvaljnika, ki je nadomestil osemvaljnika, in električnega pogona pravzaprav ni majhna, pod deset litrov nikakor ne pade. Elektrika resda pride prav v gneči, saj je takrat premikanje enostavno in tiho, a bencinski motor kar nekako nestrpno pričakuje, kdaj se bo lahko pridružil poganjanju zadnjega para koles. Avto ne pozna gumba za zgolj električni režim.

Pospešiti gmoto dveh ton do stotice v 5,7 sekunde je gotovo impresiven rezultat, a 740d denimo zmore to še hitreje, v zrak pa v povprečju izpusti manj kot hibridovih 158 gramov CO2 na kilometer.

Ne, to ni fisher

Tako po ekološki kot varčni plati torej zaostaja, kaj pa po vožnji? Tudi. Serija 7 ima že tako težavo, kako luksuzni način vožnje združiti z BMW-jevim športnim pedigrejem. Pri hibridu dodatna masa še bolj vpliva na vožnjo. Podvozje je sicer v ovinkih sila nepopustljivo, a obenem precej pokimava, volan deluje obrušeno, zato je vse skupaj deluje bolj kot krmiljenje ribiške "kočarice" kot pa hitrega "fisherja".

Poslednji krut hibridni kompromis je v prtljažniku, ki je zaradi baterij v steni zadnjih naslonjal zmanjšan za 140 litrov.

Superiorna tehnologija in udobje

Komur je vožnja za volanom užitek, bi torej moral precej bolj uživati v seriji 5. Zadnjim VIP potnikom pa je v sedmici gotovo bolje. Možnosti dodatnega udobja na seznamu doplačil nikoli ne zmanjka, testnik je imel tako električno pomične zadnje sedeže, v katerih je mogoče mimogrede zadremati, dva velika ekrana ločenih infotainmentov in še in še.

Foto: Andrej Leban BMW serija 7 hybrid A pravi direktorji naj raje posežejo po podaljšani verziji (+4.300 evrov), osnovna s prostorom za noge ne razvaja.

Ostala tehnologija deluje superiorno. Radarski tempomat, masleni avtomatski menjalnik, udobje sedežev in delovanje klime, odlični polni LED žarometi, ki jim na trgu parira kvečjemu Audi ...

Vse to je seveda na voljo tudi v dizelskih različicah. Ki so povrh bolj zelene in cenejše. Na brezkompromisno hibridno sedmico torej čakamo še naprej.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.