Tega športnega terenca boste težko ujeli!

Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid
Porsche je spomladi predstavil prenovljeni cayenne, zdaj pa je na ceste zapeljala še njegova najmočnejša različica porsche cayenne turbo E-hybrid, za katerega pravijo, da je tudi najmočnejši cayenne doslej.
Oglej si celoten članek

Pri Porscheju se zavedajo trenutnih smernic avtomobilskega trga, zato je tudi novi najmočnejši cayenne, tako kot je bil tudi doslej, priključni hibrid. Vendar pa je naslednik cayenna turbo S E-hybrida še bolj izpopolnjen in ima tudi večji električni doseg.

Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid

V pogonskem sklopu si svojo moč podajata 441-kilovatni štirilitrski biturbo motor V8 in 130-kilovatni elektromotor, ki razvijeta sistemsko moč 544 kilovatov in največji navor 950 njutonmetrov. To je povsem dovolj, da velikanski športni terenec v vsega 3,7 sekunde doseže hitrost 100 kilometrov na uro in v pravih pogojih pospeši do 295 kilometrov na uro.

Porsche cayenne turbo E-hybrid lahko že naročimo in v Sloveniji stane najmanj 183.852 evrov. Za coupe bo treba odšteti vsaj 187.585, cayenne turbo E-hybrid coupe s paketom GT pa stane vsaj 216.945 evrov.

V primerjavi s predhodnikom ima tudi večji električni doseg. Večja baterija s kapaciteto 25,9 kilovatne ure mu namreč zagotavlja električni doseg do 82 kilometrov, 11-kilovatni polnilnik pa jo napolni prej kot v dveh urah in pol.

Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid

Prenovljeni porsche cayenne turbo E-hybrid je serijsko opremljen tudi z zračnim vzmetenjem z novo dvoprekatno in dvoventilsko tehnologijo, ki omogoča ločeno spreminjanje natezne in potisne faze blažilnikov. To se pozna predvsem pri povečanem zaznavanju razlik med programoma komfort in sport plus in še izboljšuje vozne lastnosti, pri čemer mu pomagajo tudi izboljšano vektoriranje navora ter opcijska krmiljenje zadnje preme in dinamični nadzor šasije PDCC.

Še bolj zmogljiv je porsche cayenne turbo E-hybrid coupe s paketom GT, na katerem imajo vsi sistemi za nastavljanje podvozja specifično nastavitev karoserija pa je znižana še za 10 milimetrov. Stalni del paketa so tudi keramične kompozitne zavore, platišča pa so lahko velika do 22 palcev. Pogonski sklop ga do 100 kilometrov na uro izstreli v 3,6 sekunde, doseže pa hitrost 305 kilometrov na uro.

dezurni@styria-media.si

Foto: Porsche Porsche cayenne turbo E-hybrid

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 10:25 3. September 2023.

    Še težje kot bi ga ujeli, bi servisirali njegove potrebe!

  • 09:55 3. September 2023.

    Za ta denar imam raje Ferrari!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.