Tega so vgradili v svojega superšportnika panther ProgettoUno, sodobno interpretacijo legendarnega superšportnika detomasa pantere, ki med avtomobilskimi navdušenci še vedno buri duhove. To je trenutno tudi glavni adut modenskega podjetja, ki se ukvarja z reinkarnacijami avtomobilskih legend iz preteklosti.
Že leta 2012 so namreč pozornost pritegnili z drzno modifikacijo klene terenske legende mercedesa-benza razreda G, pozneje pa tudi s preporodom corvette stingray in ferrarija 412. Če vas tišči v denarnici, lahko trenutno pri njih kupite lepotca pantherja ProgettoUno, predelavo lamborghinija huracana v DeTomasovo ikono, ki so jo izdelovali med letoma 1971 in 1992, torej kar dve desetletji. V tem času so izdelali le 7.260 panter, a kljub temu veliko več kot pantherjev ProgettoUno, ki jih bo na ceste zapeljala le peščica. Izdelali jih bodo le 21, za vsakega pa je treba odšteti vsaj 334.900 evrov.
Ročni menjalnik?
Pod njegovim motornim pokrovom deluje 5,2-litrski 10-valjnik z močjo 485 kilovatov, ki ga v vsega 3,1 sekunde pospeši do 100 kilometrov na uro. Poleg tega so zanj razvili povem nov menjalnik s posebno ročico za izbiro voznih programov. Imenuje se »Leva Cambio Manuale Elettroattuata«, gre pa za električno kontrolirani samodejni menjalnik, ki deluje v povsem samodejnem načinu, čeprav je videti kot ročni.
Menjalnik je namreč kljub klasičnemu ročnemu videzu ročice v kabini daleč od klasičnega ročnega. Aluminijasta ročica, ki zdrsne v vidne utore na kovinski ploščici klasičnega videza, namreč ne določa prestav, ampak se na mestu prve prestave nahaja vozni program D, na mestu druge prosti tek N, na mestu pete prestave je parkirni položaj P, na mestu šeste pa vzvratna prestava R. Utora za tretjo in četrto prestavo sta namenjena ročni sekvenčni uporabi samodejnega menjalnika, ki poteka tako kot pri drugih samodejnih menjalnikih, torej brez sklopke in z diktatorsko kontrolo prestavne avtomatike, ki vozniku ne dovoli, da bi z menjalnikom »počel neumnosti«, ampak mu le ustreže, če to ustreza sistemu.