Čeprav ponuja polovico motorja močnejših bratov, saj je biturbo bencinski motor V8 zamenjal za štirivaljnik z le eno turbino, je kljub temu zelo športen avtomobil, saj moči ni pol manj.
2-litrski turbibencinski štirivaljnik z delovno oznako M139 namreč razvija zelo solidno moč 280 kilovatov (oziroma 381 'konjev') in največji navor 480 njutonmetrov, ki sta povsem dovolj, da mercedes-AMG SL43 preko zadnjih koles v 4,9 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje vse do največje hitrost 275 kilometrov na uro. K odzivnosti sicer svoje doda tudi 48-voltni starter-generator z močjo do 19 kilovatov, prav tako pa tudi električni pogon, ki turbino suka dokler v dogajanje ne poseže turbina na izpušne pline.
To sicer ni edina novost. Pri Daimerlju namreč pravijo, da štirivaljnik z manjšo maso od motorja V8 precej razbremeni prednjo premo, zato je zagotavljanje smeri lažje, kar je pripomoglo tudi k odložitvi, da na premo vgradijo lažje stabilizatorje.
Občasni opazovalec na zunanjosti avtomobila sicer v primerjavi z močnejšima bratoma ne bo prepoznal velikih sprememb. Malce drugačni so zračniki na sprednjih maski in vstopnikih za zrak, bolj gladko oblikovan pa je tudi zadnji del. Zadaj so oglate zaključke izpušnih cevi zamenjali okrogli, serijska pa so 19-palčna kolesa z možnostjo 20- ali 21-palčnih. Sicer je vse bolj ali manj enako kot pri močnejših bratih, vključno z možnostjo štirikolesnega volana, obilice voznih načinov in najsodobnejšega infozabavnega vmesnika MBUX.