Takšen je novi audi A5 s presenečenjem za ljubitelje praktičnosti

Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant
Audi je predstavil novo generacijo audija A5,svojega predstavnika srednjega razreda, ki, kot pravijo, izraža športne gene v Audijevi oblikovni filozofiji. Predvsem pa ima novost: karavansko izvedbo A5 avant.
Oglej si celoten članek

Novi audi A5, k je na voljo kot limuzina in avant, je del pomembne iniciative, v okviru katere bo Audi v letih 2024 in 2025 predstavil več kot 20 novih in prenovljenih modelov. Več kot deset bo baterijskih električnih, kar je pokazal tudi prvi predstavnik, audi Q6 e-tron, ki so ga predstavili v začetku leta.

Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant

Vendar pa se pri Audiju niso poslovili niti od modelov z motorji z notranjim zgorevanjem, kar so denimo pokazali že s prenovo audija A3, tikrat pa tudi z novo generacijo audija A5.

Na prvi pogled sta nova audija A5 limuzina in A5 avant v skladu z bavarskim zadržanim pristopom evolucija audija A4, ki ga nadomeščata, vendar gre dejansko za povsem nova avtomobila. Kot prva modela sta, skupaj s športnima različicama S5 limuzina in S5 avant, namreč nastala na Audijevi novi platformi PPC (Premium Platform Combustion), torej premijski platformi za avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem.

Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant

Električna vožnja

Ta jim med drugim prinaša tudi tehnologijo 48-voltnih blagih hibridov, ki so bolj učinkoviti od 12-voltnih. Bencinske motorje bodo zastopali dve različici turbobencinskega motorja 2,0 TFSI s turbino z variabilno geometrijo VGT in močmi 110 ali 150 kilovatov, ostaja pa tudi turbodizel 2,0 TDI, ki je tudi opremljen z blagim hibridom in razvija moč 150 kilovatov.

Blagi hibrid sicer motorjem pomaga z močjo 18 kilovatov in proizvaja elektriko z močjo 25 kilovatov ter omogoča tudi precej električne avtonomije, ki pride do izraza v mestnem okolju. Poleg tega lahko sodeluje tudi pri zaviranju, kar še posebej omogoča zavorni sistem, ki lahko zavorno hidravliko in s tem torne zavore odklopi od zavornega pedala in omogoči zaviranje z generatorjem elektrike.

Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant

Ostajata še različici audija S5, ki bosta opremljeni z blago hibridiziranim turbobencinskim motorjem 3,0 V6 TFSI, ki bo razvijal moč 270 kilovatov in motor na vsa štiri kolesa prenaša preko prenovljenih dvosklopčnega menjalnika S-tronic in štirikolesnega pogona quattro.

Zasloni

Na zunanjosti izstopajo predvsem matrični led žarometi in druga generacija oled zadnjih luči, ki integrirajo tudi funkcijo za komunikacijo z okolico car-to-X in digitalni svetlobni podpis. V notranjosti tudi nova audija A5 sledita ostalim modelom znamke, kar pomeni, da je armaturna plošča izdatno opremljena z zasloni, tako za voznika kot tudi sovoznika, ki omogočajo tudi povezavo z vozilom preko elektronske arhitekture E3.

Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant

Pred voznikom je panoramski ukrivljeni oled zaslon, ki ga dejansko sestavljata 11,9-palčni virtualni kokpit in 14,5-palčni za dotik občutljivi zaslon infotainmenta. Do katerega lahko tudi sovoznik dostopa preko lastnega 10,9-palčnega zaslona. Stik voznikovih oči z okolico pa zagotavlja prilagodljivi projekcijski zaslon.

Audi bo audija A5 in S5 v Nemčiji in večini Evrope lansiral novembra, naročiti pa ga bo mogoče že z julijem. Osnovni limuzinski audi A5 TFSI 110 kW bo v Nemčiji s solidno opremo predvidoma na voljo za najmanj 45.200 evrov.

dezurni@styria-media.si

Foto: Audi audi A5 limuzina in A5 avant

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 22:12 16. Julij 2024.

    Türkischwaggen, precenjena rena!!

  • 16:32 16. Julij 2024.

    Jeb* jih ekran! Ne kupim novega avta dokler ne bo klima in osnovne stvari na fizičnih gumbih.

  • 16:13 16. Julij 2024.

    Jajca...Čez starega RS ga ni..

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.