Če se sprašujete, ali je pravi čas za nakup novega avtomobila, ali počakati, da bodo cene padle, študije kažejo, da bodo kljub težkim gospodarskim razmeram cene vozil še naprej rastle. Po podatkih priznanega nemškega Centra za avtomobilske raziskave (CAR) pa proizvajalci dvigujejo cene s prikritimi in odkritimi ukrepi.
Po pisanju Automobilwoche, ki se sklicuje na direktorja inštitut CAR Ferdinanda Dudenhöfferja, sta Fiat in BMW na primer opustila poceni osnovne različice priljubljenih modelov, kar pomeni višje izhodiščne cene za nakup najcenejših modelov, ki jih ponujajo le z več opreme. Poleg tega so ukinili popuste za nove avtomobile, ki jih je mogoče prosto konfigurirati na internetu. Hkrati pa so zvišali cene tako imenovanih avtomobilskih naročnin z zavarovanjem.
Za zdaj lahko proizvajalci vozil še obdelajo številna prednaročila, ki so se nabrala, pravi Dudenhöffer. A slika se bo kmalu spremenila, še posebej, če bodo rasti cen sledile tudi obrestne mere za posojila in se bo hkrati povečalo tudi tveganje neplačila potrošniških posojil. Za avtomobilsko industrijo prihajajo težki časi, zaključuje Dudenhöffer.
Ponudba in povpraševanje! Ko bodo prodali tistih par avtov miljonarjem, jim bo ostalo veliko rjavečega pleha, ki si ga noben …
Že včasih so rekli, če ima osel denar je kramar vesel. Pregovor še kako drži.
naj dražijo, bo pač upadla prodaja (se že dogaja). potem nas bojo pa prosili, da kupimo.