SL je ime, ki je v Daimlerjevi ponudbi neprekinjeno že sedem desetletij, kar pomeni, da je tudi eno najstarejših stalnih imen v njegovi zgodovini. Vendar pa nova generacija pomeni tudi odmik od tega, kar je SL doslej predstavljal v ponudbi znamke.
Ne le, da se je z novo generacijo spremenilo vse, od platforme in oblikovne zasnove do tehnologije in imenitne notranjosti s sedežno razporeditvijo 2+2, ampak mercedes-AMG SL v novi generaciji igra tudi vlogo dvojnega dediča. Ne nadomešča namreč le dosedanjega mercedesa-benza SL, ampak je tudi naslednik GT roadsterja, poleg tega pa bo naprodaj ekskluzivno v okviru športnega oddelka Mercedes-AMG.
Platnena streha
Oblikovna zasnova sicer sledi najnovejšim smernicam nemške znamke, kar pomeni vpadljivo trapezasto masko s pokončnimi letvicami v slogu dirkalnikov z dirke Panamericana ter močno zaostrene karoserijske linije z izstopajočimi trikotnimi žarometi. Na elegantnem boku izstopajo poklopne kljuke vrat, ki smo jih spoznali na razredu S, zadaj pa zmogljivosti nakazujejo izstopajoče izpušne cevi, difuzor, široke trikotne luči in v prtljažna vrata intergrirani spojler s šestimi možnostmi nastavitev. Na voljo bo tudi še bolj nastopaški aerodinamični paket.
Verjetno kljub temu med novostmi najbolj izstopa zložljiva streha, ki ni vel trdna, ampak triplastna platnena, v kateri je integrirani stekleno ogrevano zadnje okno. Sprememba zasnove ni pripomogla le k 21 kilogramov manj mase, ampak tudi k nižjemu težišču avtomobila. Streha se sicer do hitrosti 50 kilometrov na uro odpre in zapre v vsega 15 sekundah.
V notranjosti, ki je oblikovno usklajena z drugimi stuttgartskimi modeli, digitalno infozabavno krajino sestavljata 12,3-palčni zaslon instrumentne plošče in 11,9-palčni za dotik občutljivi zaslon z možnostjo spremembe naklona med 12 in 32 stopinjami. Kot se za zmogljivi model spodobi, je na voljo tudi projekcijski zaslon z dodatkom obogatene resničnosti. Serijski je tudi »zračni šal« Airscarf.
Dve izvedbi
Mercedes-AMG SL bo na voljo v dveh izvedbah, kot SL63 4matic+ in SL 55 4matic+. V obeh primerih bo pod motornim pokrovom 4-litrski biturbo motor V8, v prvem primeru z močjo 350 kilovatov in navorom 600 njutonmetrov, v drugem primeru pa z močjo 430 kilovatov in navorom 800 njutonmetrov.
Pogon bo štirikolesni, s primernim prenosom moči na zadnji kolesi in stalno povezavo preko elektromehanske sklopke s prednjimi. Prenos z motorja na kolesa bo potekal preko 9-stopenjskega samodejnega menjalnika z možnostjo funkcije »launch control«, zadnja prema bo lahko opremljena tudi z diferencialom z omejenim zdrsom, v opremi pa bo tudi krmiljenje zadnjih koles.
Super