Morda najbolj kontroverzna modela v BMW paleti pred seboj nimata jasne prihodnosti. Oziroma jo sploh nimata. Tako bi lahko vsaj sklepali po besedah Petra Henricha, produktnega vodje pri BMW, ki je za britanski Autocar spregovoril o bodočih načrtih z enoprostorcema, ki sta ob prihodu na trg povzročila veliko nemira med tradicionalističnimi ljubitelji znamke, za katere so bili enoprostorci manj vredna avtomobilska "rasa."
Heinrich zatrjuje, da sta oba avta "naredila fantastičen posel" glede privabljanja novih strank k znamki, vendar pa da danes nista več v središču zgodbe, ki jo zagovarja BMW. "Videli bomo, kako se bodo kupci gran tourerja premaknili k našim suvom," je dodal Henrich napoved, ki enoprostorski veji serije 2 ne obljublja nič dobrega.
BMW je leta 2014 sledil Mercedesu in njegovemu razredu B v razred premijskih enoprostorcev. Samo pet let kasneje so razmerja v avtomobilski industriji precej drugačna, saj kupci množično bežijo iz tega nekoč priljubljenega razreda. Njihovo družinsko uporabnost skušajo znamke nadomestiti s križanci in suvi, pa tudi nadaljnemu razvoju karavanov.
dezurni@zurnal24.si
Google trenutno plačuje od 17.000 do 22.000 dolarjev za delo na spletu od doma. K tej dejavnosti sem se pridružil …