Slovenska ekipa iz Toyote je predstavila leto 2019, kot ga je videla skozi svoje oči. Še bolj zanimiva pa je bila napoved za 2020, saj bo japonska znamka v evropskem najbolj popularnem razredu vozil začela s prodajo četrte generacije modela yaris.
Od yarisa si veliko obetajo tudi pri slovenskem uvozniku. Čeprav ne sodi v razred tako popularnih križancev, pa naj bi yaris znova spomnil na nekdaj tako čislane vrednote všečnega malega avta B segmenta - odlična vožnja (narejen bo na TNGA platformi), atraktiven videz in notranja prostornost ter modernost.
Medtem ko marsikateri konkurenčni proizvajalec jemlje B segment le kot nebodigatreba, kjer so zaslužki vse bolj pičli, pa bodo pri Toyoti pomen yarisa poudarili z zmogljivim športnim modelom GR, ki bo navdih jemal v prvenstvu WRC, kjer je Toyotin reli dirkalnik aktualni svetovni prvak.
Yaris bo pravi tehnični bombonček tudi glede pogona, saj med drugim kot prvi na svetu uvaja trivaljni hibridni pogon.
Yaris pa ne bo edina Toyotina zvezda novega leta, kajti spomladi prihaja tudi proace city verso. Po upokojitvi modela verso bodo pri Toyoti družinam namenili nov model, ki je narejen na podlagi sodelovanja s koncernom PSA, zato bo imel proace city verso veliko podobnosti z nekaterimi modeli, ki so že na cestah. Na voljo bo v potniški in tovorni različici.
Toyota v globalnem smislu zaseda 7. mesto po vrednosti med vsemi blagovnimi znamkami na svetu in 1. mesto med avtomobilskimi znamkami, saj je vredna več kot 50 milijard evrov.
V Sloveniji so lani dosegli lepo 6,6-odstotno rast, medtem ko so vse znamke skupaj upadle za več kot tri odstotke. Najbolj prodajan Toyotin model v Sloveniji je nova generacija corolle.
Še tretja novost novega leta pa bo priključni hibrid modela RAV4, s katerim bo Toyota nakazala svežo usmerjenost glede množične elektrifikacije s kablom, ki so jo sicer že pred leti kot eden prvih začeli s priusom PHEV. Ponudbi se bosta pridružila tudi prenovljeni križanec CH-R in avanturistična različica karavanske corolle, imenovana trek.
Pri hibridih bolje že težko
Ena najbolj zanimivih napovedi se tiče prav glede razdelitve po pogonih. Znano je, da je pri Toyoti dizel v nemilosti in da že leta zelo poudarjajo hibridne pogone. Kako uspešni so bili pri tem, kaže podatek, da je bilo v 2019 kar 65 odstotkov vseh njihovih prodanih avtov v Sloveniji s hibridnim pogonom (še leta 2016 komaj 19 odstotkov).
A hkrati to pomeni tudi, da so skoraj že dosegli plafon, ki ga bo težko preseči.
dezurni@zurnal24.si
https://Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
https://Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
https://Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks