BMW, ki je leta 2019 prevladoval pri iskanju v Googlu, je lani v številnih državah prehitela Toyota.
Katere druge znamke avtomobilov so ljudje iskali leta 2020 in kako so se ta iskanja razlikovala med državami v primerjavi s preteklimi leti so objavili pri spletni strani comparethemarket. Analizirali so podatke Google Trends za najbolj iskane znamke vozil v 158 držav sveta v letih 2018, 2019 in 2020. Ustvarili so zemljevid, ki prikazuje 21 najbolj iskanih znamk vozil na svetu.
Kot razkriva spletna stran je bila Toyota leta 2020 najbolj iskana znamka avtomobilov na spletu. Na prvem mestu med iskanji je bila v približno tretjini (34,8 %) vseh analiziranih držav.
Možen razlog, da je Toyota leta 2020 vzbudila toliko zanimanja po svetu, je po mnenju spletne strani obsežen in edinstven nabor vozil, ki so jih napovedali in tudi predstavili, na primer novi GR yaris, popolnoma prenovljeni mirai na gorivne celice in razširitev priljubljene serije corolla z novim kompaktnim športnim terencem corolla cross. 4. Corolla je tudi sicer najbolje prodajan avtomobil leta 2020 na svetu in najbolje prodajan avtomobil v vsej zgodovini. Toyota pa je lani po petih letih spet postala znamka z največ prodanimi avtomobili na svetu.
BMW je bil leta 2019 najbolj iskana znamka na spletu, in to z naskokom. Od 158 držav, ki so jih analizirali, je bil najbolj iskana znamka v skoraj treh četrtinah primerov (74,6 %). Letos je bil najbolj iskan v v 34 državah ali v 21,5 % najpogostejših iskanj. Kljub temu je končal samo za Toyoto.
Kot so še ugotovili raziskovalci v nekaterih državah močno prisegajo na lokalne znamke vozil. Volvo je tako že tri leta na vrhu po številu iskanj na Švedskem. Podobna zgodba je na Japonskem, kjer se je Toyota izkazala za najbolj priljubljeno znamko na spletu. Italijani so največkrat v Google vtipkali besedo Fiat, medtem, ko je BMW prevladoval v iskanjih v Nemčiji, Peugeot pa v Franciji.