Suzuki bo po modelu baleno svojo paleto vozil razširil še na ignisa. Okoli 3,7 metra dolgi križanec ni zamenjava za dimenzijsko podobnega in zelo terensko orientiranega jimnyja, a pri Suzukiju pravijo, da bo tudi ignis ponudil veliko oprijema in prave off-road karakteristike.
Na to namigujejo z 18-centimetrskem odmiku od tal, ki v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, sistemom za speljevanje na spolzkih podlagah (elektronsko nadzorovano razporejanje navora in zavore) ter sistemom za nadzorovano spuščanje po klancu. Glavni konkurent bo terenska fiat panda 4x4.
Brez turbo pomagala
Ignis sicer temelji na Suzukijevemu konceptu iM4 predstavljenem letos marca na ženevskem avtomobilskem salonu. Ignisa sicer na Japonskem že prodajajo.
Ignis je tako kot baleno narejen na novi platformi, ki je omogočila lažjo gradnjo. Oba modela si delita 1,2-litrski atmosferski bencinski motor z 66 kilovatov moči (90 KM). Automotive News Europe najavja nemško ceno, ki je neuradna, to je najmanj 12-tisoč evrov.
Suzuki je predhodno generacijo ignisa v Evropi prodajal do leta 2008.
Povzetek: šajtrga na 4 kolesih z veliko hrupa in brez moči!<br />Definitivno ni vreden toliko kolikor stane!