Športni terenci se zadnjih deset let na cestah množijo kot gobe po dežju, z njihovim številom pa narašča tudi število nesreč, v katere so vpleteni. Raziskava dokazuje, da so posledice teh nesreč še posebej pri večjih SUV-ih precej hujše.
Simulacija trka med malim športnim terencem (toyota RAV4) in običajnim osebnim vozilom (opel astra) kaže, da so potniki v slednjem še posebej izpostavljeni pri bočnih trkih. Pri trku s hitrostjo 40 km/h so jo preizkusne lutke v SUV-u odnesle praktično brez poškodb, medtem ko so bile poškodbe potnikov v običajnem osebnem vozilu zelo hude, če ne celo usodne.
Zaviranje v sili bi precej pomagalo
Strokovnjaki avtomobilsko industrijo opozarjajo, da morajo v bodoče več pozornosti nameniti obliki SUV-ov, s čimer naj bi kompenzirali njihovo maso in višino, ki sta ob trkih še posebej v ospredju. Po mnenju strokovne javnosti bi morali biti vsi SUV-i v bodoče opremljeni s sistemi za zaviranje v sili, saj bi to lahko precej omililo posledice.