V javnosti se je pojavil tudi video šefa Tesle Elona Muska, ko v družbi šefa VW preizkuša nemški električni ID.3, ki naj bi Volkswagen dokončno popeljal v dobo elektrifikacije, kjer želi prevladovati, tako kot je z golfom ali pred tem hroščem.
Tesla ima na področju izdelovanja električnih avtomobilov veliko več izkušenj. Pri Volkswagnu so kasneje potrdili srečanje med Diessom in Muskom, na uradnem profilu Twitterja so celo objavili kratek video prijateljskega pogovora iz avta, med katerim Diess Musku razlaga lastnosti avta. V nekem trenutku Musk pove, da ima ID.3 "kar v redu" volan za nešportni avto, Diess pa mu pojasni, kakšne asistenčne sisteme so vgradili vanj. Videti je tudi, da je Musk v nekem trenutku skušal spraviti avto na letališki stezi malce izven linije. "Kaj pa se lahko zgodi?" je hitel miriti Diessa, ki se je hehetal na sovoznikovem sedežu.
Video je sprožil kopico ugibanj, kaj je bilo v resnici v zakulisju sestanka med Muskom in Diessom. Ne nazadnje gre za ugibanja, da bo skupina Volkswagen vlagala v ameriško podjetje. Zakaj? Danes je vsem jasno, da bi s tem največji proizvajalec vozil na svetu dobil dostop do najpomembnejšega Teslinih tehnologij. Celo Elon Musk je pred kratkim dejal, da bi si lahko konkurenčna podjetja delila tehnologijo in programsko opremo.
Ali bo Tesla svoje tehnologije ponudil VW, ki mu ne bo le pomagala pri reševanju trenutnih problemov, ampak tudi prihranila velike razvojne stroške v prihodnosti? Čeprav se zdi, da bi to sodelovanje koristilo le eni strani, to ne drži. Vsak od deležnikov je močan na drugem področju. Tesla je trenutno bistveno v ospredju na področju tehnologij za električne avtomobile in programske opreme.
Skupina Volkswagen pa ima dovršen proizvodni sistem, ki močno vpliva na končno kakovost avtomobilov. In to je področje, kjer ima Tesla že dolgo težave. Sodelovanje bi torej lahko koristilo, ne le proizvajalcem avtomobilov, temveč tudi njihovim strankam.
Kljub temu je po pisanju nemških medijev šef VW Herbert Diess po sestanku jasno povedal, da obe družbi ne načrtujeta skupnih projektov. "Vozili smo se samo z ID.3 in klepetali," je Diess zapisal v spletnem omrežju LinkedIn.