Projekt, pri katerem se je povezalo 14 posavskih in dolenjskih občin, bo uvrščen v regionalni razvojni program do leta 2020.
Pismo o nameri bosta podpisala direktor Direktorata RS za ceste Gregor Ficko in kot predstavnik vodilne občine projekta krški župan Miran Stanko, ki je povedal, da se bodo pri izgradnji tega tako imenovanega glavnega slovenskega kolesarskega križa naslonili na zdajšnje cestno omrežje. Na novo pa bodo zgradili le posamezne krajše povezave, je pojasnil.
Projekt odvisen od državnega denarja
Naložbe še niso finančno ocenili, na območju 14 posavskih in dolenjskih občin pa bo omenjena povezava potekala od Zidanega mosta do hrvaške meje in od tam v dolino Krke do Žužemberka. Dolenjci in Posavci si želijo, da bi projekt začeli čim prej in ga končali v približno prihodnjih treh letih, je nadaljeval župan.
Trase omenjene kolesarske povezave, ki bo spadala v okvir državne infrastrukture, podrobneje še niso določili, vanjo pa bodo vključili že za kolesarske poti pripravljene občinske odseke. Na območju Občine Krško je ob Savi takih cest za približno 30 kilometrov, je navedel.
Na državni ravni bodo za omenjeni projekt najprej izdelali celovit načrt, nato bodo začeli graditi postopoma. Dokončanje projekta pa je odvisno od zagotovitve državnega denarja, je še povedal Stanko.
Pa ne objavljajte reklam o kvalitetnih kolesih iz uvoza Rogo-Športa. Taka kolesa so na Kitajskem po 20 $ na kontejner.
Najprej se lotite magistralne EU kolesarske poti , potem , ko bo pa to narejeno, se pa zajebavajte s krožnimi …