Štirivaljnik popravil vtis

Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon
Prvo spoznavanje z lancio ypsilon z dvovaljnim twinair motorjem nas je presenetil z visoko porabo, ki je bila za tako majhen motor s 7,6 litra pač previsoka. Verjetno se moramo še nekoliko navaditi na nov stil vožnje, ki ga ponuja dvovaljnik in nam je bil tudi zato od prej znani Multijet bolj blizu.
Oglej si celoten članek

1,3 litrski turbodizel ypsilonu paše. Mesta lepotica je z njim zelo poskočna in z gorivom šparovna. To, da je nekoliko preglasen, nas ob pogledu na števec porabe, ki je kazal 5,2 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov, niti ni motilo. To je le malenkost več, kot pri manjšem fiatu 500, ki smo ga z isto motorizacijo že imeli na testu, z njim pa si deli tudi podvozje. V mestu smo izmerili porabo zgolj 4,7 litra, še najbolj sopiha na avtocesti, kjer ji ni v pomoč to, da ima menjalnik le pet stopenj prenosa, zadovoljiti pa smo se morali s porabo nad šestimi litri. Kljub vsemu je zaradi mehkejšega podvozja primerna tudi za daljše relacije.

Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Njen  center dogajanja je mesto. Navor 200 Nm pri 1.500 vrtljajih v minuti je v kombinaciji s 70 kilovati, ki jih zmore pogonski agregat, povsem dovolj za hitre pospeški. Italijanka v kombinaciji z odzivnim volanom, ki je žal nastavljiv le po višini in okretnostjo vozila, omogoča hitro premikanje na mestnih prometnicah. Odlično deluje tudi pripomoček za samodejno parkiranje za katerega je treba odšteti dodatnih 400 evrov. To bo morda eden od adutov, poleg šik zunanjega in notranjega videza, ki bi lahko prepričal dame in druge, ki so pripravljeni odšteti visokih 20.171 evrov, kolikor je stal premium testnik. Ta je imel sicer poleg obilice serijske varnostne opreme, tudi za 3.000 evrov dodatkov. Če se ne odločite za strešno okno, tipala za dež in 16-palčna platišča iz lahke litine  lahko privarčujete 1.600 evrov.

Foto: Žurnal24 Lancia ypsilon Kljub vsemu tudi zaradi cene ypsilon ne bo pogosto pojav na naših cestah, boste pa zaradi tega v njem bolj šik, kot v množičnejših konkurenčnih modelih.

Podatki o vozilu: (Lancia ypsilon 1.3 Multijet 16v Platinum)
Motor: dizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.248 ccm
Najvišja moč: 70 kW (95KM) pri 4.000 vrt./min
Poraba na testu: 5,5 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 99 g CO2/km
Zmogljivosti: 183 km/h, pospešek 11,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Prtljažnik: 245 litrov
Cena: 17.000/20.141 evrov (osnovni /testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.