1,3 litrski turbodizel ypsilonu paše. Mesta lepotica je z njim zelo poskočna in z gorivom šparovna. To, da je nekoliko preglasen, nas ob pogledu na števec porabe, ki je kazal 5,2 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov, niti ni motilo. To je le malenkost več, kot pri manjšem fiatu 500, ki smo ga z isto motorizacijo že imeli na testu, z njim pa si deli tudi podvozje. V mestu smo izmerili porabo zgolj 4,7 litra, še najbolj sopiha na avtocesti, kjer ji ni v pomoč to, da ima menjalnik le pet stopenj prenosa, zadovoljiti pa smo se morali s porabo nad šestimi litri. Kljub vsemu je zaradi mehkejšega podvozja primerna tudi za daljše relacije.
Podatki o vozilu: (Lancia ypsilon 1.3 Multijet 16v Platinum)
Motor: dizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.248 ccm
Najvišja moč: 70 kW (95KM) pri 4.000 vrt./min
Poraba na testu: 5,5 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 99 g CO2/km
Zmogljivosti: 183 km/h, pospešek 11,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Prtljažnik: 245 litrov
Cena: 17.000/20.141 evrov (osnovni /testni)
Štirivaljnik popravil vtis
Prvo spoznavanje z lancio ypsilon z dvovaljnim twinair motorjem nas je presenetil z visoko porabo, ki je bila za tako majhen motor s 7,6 litra pač previsoka. Verjetno se moramo še nekoliko navaditi na nov stil vožnje, ki ga ponuja dvovaljnik in nam je bil tudi zato od prej znani Multijet bolj blizu.