Stinger GT spreminja javno mnenje o znamki Kia

Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT Foto: Kia Kia stinger GT
Kia je predstavila svoj najhitrejši in najdražji serijski model doslej. Ime mu je stinger GT, z njim pa se je Kia povzpela vsaj letvico višje proti premium znamkam.
Oglej si celoten članek

Kia je na predvečer začetka avtosalona v Detroitu, prvega velikega in izključno avtomobilom namenjenega dogodka leta, opozorila nase in na svoje dosežke, hkrati pa napovedala, da bomo na znamko od zdaj gledali še z nekoliko drugačnim pogledom.

Razgrnila je namreč zaveso z modela stinger GT, štirivratnega grand-tourerja, s katerim želi dokazati, da je sposobna svetu ponuditi zares premijske izdelke. 

Stinger GT je avto, ki ga je napovedal že koncept GT izpred šestih let, po besedah prvega moža Kie Petra Schreyerja pa so uspeli v serijski avto "pretopiti" nadpovprečno veliko idej iz koncepta.

Napad na bavarce z bavarskim človekom

Gregory Guillaume, šef Kiinega dizajna za Evropo, je za Auto Express pojasnil, da so imeli pri snovanju avta pred seboj idejo, ki jo je poosebljal originalni maserati ghibli, torej luksuznega potovalnika s spredaj vgrajenim motorjem in pogonom zadaj, ki ga pooseblja markatnen dizajnm z dolgim motornim pokrovom in nazaj potisnjeno kabino. Da so se zadeve lotili resno, so poskrbeli tudi tako, da so k projektu pritegnili Alberta Biermanna, nekdanjega šefa divizije M pri BMW.

V primerjavi s svojimi neposrednimi prihodnjimi tekmeci, torej BMW M4 gran coupejem ali audi S5 sportbackom, je kia GT stinger večji tako po medosni razdalji kot skupni dolžini, zato je notranje precej prostornejši. Ima vso "logično" tehnologijo, kot je prilagodljivo delovanje podvozja (prvič pri Kii), motorja in volanskega mehanizma. Sprednje vzmetenje je sicer v nasprotju s športnimi nemci tipa McPherson in ne tipa dvojne roke.

Najprej V6, nato še štirivaljnik

Bencinski motor V6 ima 3,3 litra prostornine, dvojna turbina pa mu pomaga do skupno 270 kW (365 KM) moči, ki se prek osemstopenjskega menjalnika in omejene zapore diferenciala prenašajo na zadnji par koles. Avto do 100 km/h pospeši po 5,1 sekunde, za zaviranje skrbijo Brembo zavore, opcija je tudi 4x4 pogon. Prihodnje leto bo stinger GT na voljo še z nekoliko šibkejšim dvolitrskim štirivaljnim bencinarjem in v manj športni preobleki.

Foto: Kia Kia stinger GT Kia bo z aktivno varnostjo zelo podkrepljen avto. Med drugim gre opozoriti na sistem, ki preprečuje nezbrano vožnjo, denimo ko voznik med vožnjo spremlja zaslon mobilnika ali je zaspan. Stingerjevi senzorji namreč spremljajo voznika in delovanje avta in bodo v primeru utrujenosti ali distrakcije voznika pozvali k zbrani vožnji. 

Stinger je opremljen tudi s številnimi drugimi rešitvami v prid vožnje vrhunskega udobja, med drugim se je pri audio zvoku spajdašil s Harman Kardonom.

V Evropi gre stingerja pričakovati v drugi polovici leta. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.